berkan1981
New member
Yeni ceedlerde duman atma olayi yok arkadaşlar
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
160 bg lik araçta dpf olmasa bile duman olmazVideo'daki o araçtan çıkan siyah dumanı gördükten sonra aracıma asla yazılım yaptırmam çevreye ve motora verdiği zararı siz düşünün artık
Scirocco 2013 ise yazılım yok zaten eğer daha eski ise ve bunu yazılım yapan yer söylediyse hemen kaçın o yazilimcidan2013 model yeni kasa ceed peki otomstik oldugu icin sansimana zararı nedir. Arkadasda vw sorocco var 160bg 7 ileri otomatik ona dislileri kisa diye yazılım atamadilar bizim son disli 6 vites araci rahatlatmak icin ve disli yapisi eski birfd turbo yakiyor diyorlar piston lards zarar görmüş
Sorocco 2012 model 160 likScirocco 2013 ise yazılım yok zaten eğer daha eski ise ve bunu yazılım yapan yer söylediyse hemen kaçın o yazilimcidan
Ceed ler tork konvertorludur 400 nm de tork limitoru vardır 350 nm otomatikler icin ideal dir
Sanziman sorun değildir yani
Ama zaten arac son hızda bile 4100 devir de olacaktır
yazlım iyi güzel paşaoğlu süper ama sorun yaşayan biri olunca yazılım işi her zaman rsiktir bu gerçeğe göre hareket edelim deniyor.Arkadaşlar yazılım konusunda çok şey yazıldı çizildi. Ben de yaklaşık 3 aylık tecrübelerimi sizinle paylaşmak istedim. Öncelikle evim Beylikdüzü'nde. Aşağıda yazdığım sıkıntılar sebebiyle toplamda 3 kere Maslağa gidip gelmem gerekti.
Aracıma ilk yazılım yaptırdığımda yakıt tüketimi gözle görülür ölçüde düştü. Şehir içinde 8 litrelerden 6,8 lere geriledi yakıt tüketimim. Ancak yazılım sonrası başıma gelen bazı talihsizlikleri de paylaşmadan geçemeyeceğim.
1-İlk sıkıntı, motorun çalışmasında kendini gösterdi. Özellikle rölantide motor sesi bana sanki her an stop edebilecekmiş izlenimi verecek ölçüde değişti.
50-60 km hızda standart gazla giderken araç boğuluyormuş gibi oluyordu. Bu durum için EGR valfinin bir pulla basitçe iptal edilebileceğini söylediler. Ama yaptırmadım.
2-Aracımla işten çıkıp E-5 üzerinden evime giderken 50-60 km civarında bir hızla seyrediyordum. Önümde tın tın ilerleyen bir aracı hızlanarak geçmek istedim. Tam bu anda gaza aniden basıp aracın yanından giderken birden aracın motoru stop etti. Şans eseri yan yol bağlanıtısına yakın bir yerde bu olay başıma geldi ve dörtlüleri yakarak yol ayırımında bulunan sarı çizgili yere zor çektim aracı. Biliyorsunuz motor stop ettiğinde direksiyonun hidrolik bağlantısı da kesiliyor. Eğer bariyerlere çok yakın bir açıdayken bu olay olsaydı son derece talihsiz bir kaza olabilirdi.
Bu durumu Yusuf Abi ile konuştum. "Bir ara paşaoğlunda bir kontrol yaparız aniden hızlandığın o noktanın km hızını unutma bir güncelleme yapmamız gerekecek dedi."
3- Son olarak geçen hafta yazılımı tekrar güncelletmem gerekti. Ancak şu anda yakıt tüketimim tıpkı eskisi gibi 8,0 litre civarında.
4- Ayrıca burada detaylarını yazamayacağım 2 arıza daha oldu ve parça değişimi gerçekleşti. Elimde sorunun yazılım kaynaklı olduğuna dair bir ispat olmasada, yazılım kaynaklı olmadığına ilişkin kanıtta yok.
Ben netice olarak aracın standart değerlerinde yapılan oynamaların artıları olduğu kadar eksiklerinin de olduğunu görmüş ve yaşamış birisiyim. Hiç kimseye chip tuning yaptırın ya da yaptırmayın demem.
Ama ben yazılım olayında umduğunu bulamayanlar grubundayım.![]()
Yazılım çok iyi bişey paşaoğlu da süper ama sorun yaşayan biri oldu mu yazılım risktir deniyor.Arkadaşlar yazılım konusunda çok şey yazıldı çizildi. Ben de yaklaşık 3 aylık tecrübelerimi sizinle paylaşmak istedim. Öncelikle evim Beylikdüzü'nde. Aşağıda yazdığım sıkıntılar sebebiyle toplamda 3 kere Maslağa gidip gelmem gerekti.
Aracıma ilk yazılım yaptırdığımda yakıt tüketimi gözle görülür ölçüde düştü. Şehir içinde 8 litrelerden 6,8 lere geriledi yakıt tüketimim. Ancak yazılım sonrası başıma gelen bazı talihsizlikleri de paylaşmadan geçemeyeceğim.
1-İlk sıkıntı, motorun çalışmasında kendini gösterdi. Özellikle rölantide motor sesi bana sanki her an stop edebilecekmiş izlenimi verecek ölçüde değişti.
50-60 km hızda standart gazla giderken araç boğuluyormuş gibi oluyordu. Bu durum için EGR valfinin bir pulla basitçe iptal edilebileceğini söylediler. Ama yaptırmadım.
2-Aracımla işten çıkıp E-5 üzerinden evime giderken 50-60 km civarında bir hızla seyrediyordum. Önümde tın tın ilerleyen bir aracı hızlanarak geçmek istedim. Tam bu anda gaza aniden basıp aracın yanından giderken birden aracın motoru stop etti. Şans eseri yan yol bağlanıtısına yakın bir yerde bu olay başıma geldi ve dörtlüleri yakarak yol ayırımında bulunan sarı çizgili yere zor çektim aracı. Biliyorsunuz motor stop ettiğinde direksiyonun hidrolik bağlantısı da kesiliyor. Eğer bariyerlere çok yakın bir açıdayken bu olay olsaydı son derece talihsiz bir kaza olabilirdi.
Bu durumu Yusuf Abi ile konuştum. "Bir ara paşaoğlunda bir kontrol yaparız aniden hızlandığın o noktanın km hızını unutma bir güncelleme yapmamız gerekecek dedi."
3- Son olarak geçen hafta yazılımı tekrar güncelletmem gerekti. Ancak şu anda yakıt tüketimim tıpkı eskisi gibi 8,0 litre civarında.
4- Ayrıca burada detaylarını yazamayacağım 2 arıza daha oldu ve parça değişimi gerçekleşti. Elimde sorunun yazılım kaynaklı olduğuna dair bir ispat olmasada, yazılım kaynaklı olmadığına ilişkin kanıtta yok.
Ben netice olarak aracın standart değerlerinde yapılan oynamaların artıları olduğu kadar eksiklerinin de olduğunu görmüş ve yaşamış birisiyim. Hiç kimseye chip tuning yaptırın ya da yaptırmayın demem.
Ama ben yazılım olayında umduğunu bulamayanlar grubundayım.![]()