Servis paşaoğlu kalite ve güvencesi ile yazilim

  • Konbuyu başlatan Josefsalvatini
  • Başlangıç tarihi

OzgurGunes

New member
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
1. Turbocompresseur 775274-0003 Garrett id20978 | Turbo-Tec France bu benimki,yani 128 lik
Turbocharger Kia Cee'D Hyundai i30 1.6 CRDI 115hp ; 766111 282002A160 282012A610 | eBay bu da 115 lik, burdaki turbo sahte olabilir, resimlerden boyut farkı belli olmuyor bide, keşke sanayide foto çekseydim
2. aracın stok halininin dayanıklılığını bilmiyorumda, yazılımlı hali tek seferde cortladı
3. Şasisi benim kullandığım araçlar arasında bariz en dandiği, en azından bana, direksiyon konusunda kesinlikle bir sıkıntı var, bunu hangi foruma girerseniz görürsünüz, ot gibi hissiz bir direksiyon, ben lancerla 1000-1300 devir civarı gezebiliyorum, bu araçta 1300 altı imkansız, motor maksimum hararet seviyesine geldiğinde açıyoruz kaloriferi linea da, gene düşüyor hararet, aynı koşullar bende sağlandığında kesinlikle düşüş olmuyor, ısınması çabuk ısınıyor fakat soğumada kesinlikle başarısız
4. İşte ben bu maddede paşaoğluna suç atıyorum çünkü bu araca bu kadar yüklenmesi iyi değil, amatörce

Stok hali sağlam diyorsan sağlamdır; fakat yapılan yazılım sonrası turbo ölmeye başladı, bugün sanayide tekrar baktırdım, turbo mili arızalanmış, yazılımı sildirmeyeceğim ama artık gaza hiç bir zaman tam olarak basmayacağım, duman attığı an ayağımı gazdan çekeceğim, götürdüğü yere kadar bozulduğu zaman sıfır turbo alacağım.
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Turbo veya onun dışındaki mekanik değişiklikler olabilir. Yazılım tartışılmaya başlandığından beri tamamen aynı olupta farklı güçler elde edildiğini düşünmeyenlerdenim. Aksi halde Volsvagenin düştüğü yazılım sıkıntısı çıkardı. Aynı olduğunu söyleyenlerde bir türlü ispatlayamadılar zaten. Hep kulaktan duyma bilgiler var.
Sasenin dandikliğini veya yeterli güveni vermediğini demek istedin herhaldeki, direksiyondan anlayamazsın. Bunu ancak çarpışma testleri ile anlayabilirisin. Kastettiğin yol tutuşu ise evet haklısın focus, golf, astra gibi rakiplerine göre bir tık kötü ama 240 km. hızlardaki videonu izleyince dandik yorumuna biraz güldüm doğrusu J
Yazılım konusunu tekrardan konuşmak istemem ama bu konuda diyeceğim şu : Bu forumda yazılanları insanlar okuyor ve güven duyuyor. Kimseyi yanlış yönlendirmeyelim. Benim fikrim yazılım yaptırmak bir hatadır.
1. Turbocompresseur 775274-0003 Garrett id20978 | Turbo-Tec France bu benimki,yani 128 lik
Turbocharger Kia Cee'D Hyundai i30 1.6 CRDI 115hp ; 766111 282002A160 282012A610 | eBay bu da 115 lik, burdaki turbo sahte olabilir, resimlerden boyut farkı belli olmuyor bide, keşke sanayide foto çekseydim
2. aracın stok halininin dayanıklılığını bilmiyorumda, yazılımlı hali tek seferde cortladı
3. Şasisi benim kullandığım araçlar arasında bariz en dandiği, en azından bana, direksiyon konusunda kesinlikle bir sıkıntı var, bunu hangi foruma girerseniz görürsünüz, ot gibi hissiz bir direksiyon, ben lancerla 1000-1300 devir civarı gezebiliyorum, bu araçta 1300 altı imkansız, motor maksimum hararet seviyesine geldiğinde açıyoruz kaloriferi linea da, gene düşüyor hararet, aynı koşullar bende sağlandığında kesinlikle düşüş olmuyor, ısınması çabuk ısınıyor fakat soğumada kesinlikle başarısız
4. İşte ben bu maddede paşaoğluna suç atıyorum çünkü bu araca bu kadar yüklenmesi iyi değil, amatörce

Stok hali sağlam diyorsan sağlamdır; fakat yapılan yazılım sonrası turbo ölmeye başladı, bugün sanayide tekrar baktırdım, turbo mili arızalanmış, yazılımı sildirmeyeceğim ama artık gaza hiç bir zaman tam olarak basmayacağım, duman attığı an ayağımı gazdan çekeceğim, götürdüğü yere kadar bozulduğu zaman sıfır turbo alacağım.
 

ybncii

New member
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
1. Turbocompresseur 775274-0003 Garrett id20978 | Turbo-Tec France bu benimki,yani 128 lik
Turbocharger Kia Cee'D Hyundai i30 1.6 CRDI 115hp ; 766111 282002A160 282012A610 | eBay bu da 115 lik, burdaki turbo sahte olabilir, resimlerden boyut farkı belli olmuyor bide, keşke sanayide foto çekseydim
2. aracın stok halininin dayanıklılığını bilmiyorumda, yazılımlı hali tek seferde cortladı
3. Şasisi benim kullandığım araçlar arasında bariz en dandiği, en azından bana, direksiyon konusunda kesinlikle bir sıkıntı var, bunu hangi foruma girerseniz görürsünüz, ot gibi hissiz bir direksiyon, ben lancerla 1000-1300 devir civarı gezebiliyorum, bu araçta 1300 altı imkansız, motor maksimum hararet seviyesine geldiğinde açıyoruz kaloriferi linea da, gene düşüyor hararet, aynı koşullar bende sağlandığında kesinlikle düşüş olmuyor, ısınması çabuk ısınıyor fakat soğumada kesinlikle başarısız
4. İşte ben bu maddede paşaoğluna suç atıyorum çünkü bu araca bu kadar yüklenmesi iyi değil, amatörce

Stok hali sağlam diyorsan sağlamdır; fakat yapılan yazılım sonrası turbo ölmeye başladı, bugün sanayide tekrar baktırdım, turbo mili arızalanmış, yazılımı sildirmeyeceğim ama artık gaza hiç bir zaman tam olarak basmayacağım, duman attığı an ayağımı gazdan çekeceğim, götürdüğü yere kadar bozulduğu zaman sıfır turbo alacağım.
öyle bir anlattın ki şase dandik direksiyon ot.. vazgeçicem nerdeyse yeni ceed almaktan. yol tutuş ne durumda biraz anlatırmısın aracı sen nasıl aldın sen bu aracı artıları neler eksileri neler
 

OzgurGunes

New member
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
öyle bir anlattın ki şase dandik direksiyon ot.. vazgeçicem nerdeyse yeni ceed almaktan. yol tutuş ne durumda biraz anlatırmısın aracı sen nasıl aldın sen bu aracı artıları neler eksileri neler
Aracın bu kadar dolu olup fiyatının uygun olmasının sebebi alt yapıdan bir şeyler çalmış olmaları zaten, birde dizelleri rakip dizellere göre çok fazla yakıyor.
 

akrepkral86

New member
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
678
Tepkime puanı
45
Puanları
0
Arkadaş böyle konuştuğuna göre bir markanın fanboyu felan herhalde yada araçtan bir nane anladığı yok arkadaşım altındaki aracın şasesi çoğu sağlam diye tabir edilen araçlardan daha sağlam unutma sağlamlığından şüphen varsa araca bu kadar bok atacağına sat aracını olsun bitsin boşuna can güvenliğini tehlikeye atma:cool:
 

ybncii

New member
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaş böyle konuştuğuna göre bir markanın fanboyu felan herhalde yada araçtan bir nane anladığı yok arkadaşım altındaki aracın şasesi çoğu sağlam diye tabir edilen araçlardan daha sağlam unutma sağlamlığından şüphen varsa araca bu kadar bok atacağına sat aracını olsun bitsin boşuna can güvenliğini tehlikeye atma:cool:
Arkadaş biriniz şu işin aslını anlatabilirmi bir çuval para vermek üzereyim bir aydan az zamanım kaldı bi anlatın lütfen şu aracı


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

akrepkral86

New member
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
678
Tepkime puanı
45
Puanları
0
Arkadaşım sen onlara bakma gönlün rahat bir şekilde alabilirsin inan çok memnun kalırsın araçtan
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Hem eski kasa hem de yeni kasa ceed'i kullandim, hem de ikisini de yazilimli ve hem de ikisi de 165 hp guclerde... Birini 15 bin km oteksini 17 km kullandim...

Yazilim isi sans isidir ama biraz da kullanmayi bileceksin.. Ben bu guclerde bu kmler boyunca sorunsuz kullandim, ve hala kullanan bircok kisi biliyorum...

30-40 km yazilimli arac ile maksimum hiz ile gidilirse turbonun patlamasi kadar normal... Bu fazla yuklemek ile alakali degil, arac 150 bile olsaydi o turbo yine de patlardi.. Bu benim gorusum...

Yazilim konularinda her zaman yazdim hala yaziyorum... Yazilim risktir ama ben o riski alirim ama baskasi almaz..

Ayrica yazilimli araca cok iyi bakilmasi lazim buda baska bir durum...
 

OzgurGunes

New member
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
Arkadaş böyle konuştuğuna göre bir markanın fanboyu felan herhalde yada araçtan bir nane anladığı yok arkadaşım altındaki aracın şasesi çoğu sağlam diye tabir edilen araçlardan daha sağlam unutma sağlamlığından şüphen varsa araca bu kadar bok atacağına sat aracını olsun bitsin boşuna can güvenliğini tehlikeye atma:cool:
başlığın dışına çıktık daha fazla cevap vermek istemiyorum ama aracın hiç geyik testi videolarını izlediniz mi, vasatın önde gideni neredeyse, aracı aldık artık, satmaya uğraşamam.
 

ybncii

New member
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yeni nesil cift kavramamı alacaksın?

doğrudur çift kavramalı alacağım ama ne hikmettir anlatana rastlayamadım daha. nasıldır yolds duruşu tutunmsı gidişi konforu yeni şanzımanı nasıldır ? değermi diğer araçlardan artıları varmıdır yokmudur
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Aslında araç hakkında herşey yazıldı ve çizildi. Demekki forumu iyi takip etmiyor yada yeteri kadar ilgili konuları okumuyorsunuz. Çok sorduğunuz için size bildiklerimi aktarayım yinede J
136 hp lik yeni ceed’te bir önceki nesile göre sadece motor ve şanzuman değişmedi.
Müşterilerden ve test edenlerden gelen geri dönüşlere göre başta motor- şanzuman, süspansiyon, fren sistemi,direksiyon ve yalıtım olmak üzere ufak değişiklikler oldu.
Bildiklerimi sıralayayım.

  1. Motor bloğu aynı ama bazı güncellemelerle, beygir ve tork arttı. Aynı zamanda torkun max. Gücü daha erken vererek daha seri hale getirildi.
  2. Dizel motor versiyonlarında gürültü ve titreşimi azaltmak için bazı güncellemeler yapılmış.(motor ve iç kısımlarda ufak izalasyonlar)
  3. Yol tutuş için viraj içerisinde içeride kalan lastiğe fren uygulayan tork vektör sistemi eklemişler
  4. Ön tekerlek geometrisi değiştirilmiş böylece daha direkt tepki veren bir direksiyon olmuş
  5. Arka amortisör sistemi yenilenmiş artık yoldaki titreşimler daha fazla absörve edilecekmiş bunun için yeni bir gergi stoper bar eklenmiş , eskiden bu bar sabitmiş şimdi kısmen hareket eden bir bar var orada.
Gelelim şanzumana;

Bu şanzuman bildiğiniz üzere dizelde yeni çıktı. Benzili modelinde kullanılıyordu fakat forumda kimsede olmadığından arıza yaptımı bilemiyoruz.
Bence en iyi çift kavramalı şanzuman garanti kapsamında olandır. Çevremizde ve internet ortamında diğer markalarda bolbol şikayetler okuyoruz. Bakalım kia ve hyundaide işler nasıl olacak. Bizde göreceğiz. Bu arada gerçekten sorunsuz bir çift kavrama üreten bir firma olsaydı belki şuan köşelik olurlardı. Yapısı gereği risk her zaman var.
Motoruna gelecek olursak;
Gerek sarsıntı, gerek butun devirlerdeki eşit dağılımlı ivmelenmesiyle gerçekten övgüyü hakedecek bir motoru var. 0-100 denemesinde 136 hp 300 nm. tork gibi hissetirmiyor ama o gücü size en başından sonuna kadar nazlanmadan yaşatıyor.
Malzeme kalitesi, işçilik;
Zaten tartışmasız bu yönü rakiplerine göre iyi ve yeterli düzeyde.
Donanım;
Kimine göre full+full J kimine göre çok eksiği var.
Evet doğrudur. Nevigasyon bile yok ama eksikliklerini arayacağınız bir arabada değil. Zaten biraz daha donanım ekleseler golf fiyatına yaklaşırdı…
Tasarım ve şase;
Tasarım görünüş olarak güzel ama arac hani yolda yağ gibi akmıyor. Sürtünme katsayısı hala 0.30 da kalmış. Yeni kasayı çıkarttıklarında rüzgara karşı olan direncini bir miktar daha artırabilirlerdi mesela. Lastik sesi kullandığın lastiğe bağlı biraz var. Fakat yalıtım seviyesi iyi. İçerde sakin bir yaşam alanı sunabiliyor.
Arkalar bağımsız süspansiyon olduğundan dolayı eski kalan şase, biraz daha iyi yol tutabiliyor. Yuksek hızlarda otoban sürüşlerinde kesinlikle sorun yok ama spor bir kullanım yapacaksanız rakiplerinin biraz daha gerisinde kalıyor. Mesela ani direksiyon hareketlerinde…
Yakıt tüketimi;
Uzun yolculuklarda ve trafiksiz şehir içi kullanımlarda kesinlikle yakıtı az. Eski tork konvektörlü şanzumanda dur kalk trafiğinde yakıt olarak aşırı çok yakıyordu ama dct de bir miktar azalma var. Bugun ‘’C’’ segmenti hangi aracı alırsanız alın ortalamada sakin kullanımda karma 6.5 lt. civarlarında yakarsınız. Buda o civarda yakacaktır zaten. Bir insan sürekli dur kakl trafiğinde gezecek hali yokya J
Uzun yol ortalamasında 100 km hızla ( 0-150 km. hızları arasındaki seyahatlerde) 5,5 lt. yakıyor.
Şehir içi işe gidiş geliş karmada ( toplam 30km mesafe % 20 si dur kalk gerisi akıcı İstanbul\Pendik) 7lt.

Biraz uzun oldu ama hem siz hemde yeni almak isteyenler açısından umarım faydalı olur.


doğrudur çift kavramalı alacağım ama ne hikmettir anlatana rastlayamadım daha. nasıldır yolds duruşu tutunmsı gidişi konforu yeni şanzımanı nasıldır ? değermi diğer araçlardan artıları varmıdır yokmudur
 

ybncii

New member
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Kesinlikle yeni alacak olanlara faydası dokunacaktır. Anlattıklarınız yanında ben aslında kullanıcı yorumlarını merak etmekteyim. Kullanan arkadaşlar da fazla geri bildirim alamadık onu demeye çalışmıştım


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

nightcalimero

New member
Katılım
12 Mar 2015
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
39
arkadaşlar merhaba. aracım 2014 1.6 crdi 128 hp m/t. yazılım yaptırmayı düşünüyorum. mesajlar en baştan beri okudum. genelde hep olumlu cevaplar var. ben muğlada oturuyorum. dolayısıyla izmir paşaoğlu bayisine yaptırmam gerekiyor. sizce güvenilirmi. yaptırabilirmiyim?
 

ybncii

New member
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar merhaba. aracım 2014 1.6 crdi 128 hp m/t. yazılım yaptırmayı düşünüyorum. mesajlar en baştan beri okudum. genelde hep olumlu cevaplar var. ben muğlada oturuyorum. dolayısıyla izmir paşaoğlu bayisine yaptırmam gerekiyor. sizce güvenilirmi. yaptırabilirmiyim?
paşaoğlu, emu , ecu veyahut başka firmalar neticede hepsi yazılım kullanıyorlar. Benim size tavsiyem gidip aracınızı bunlardan birine teslim etmeden önce araştırın gerekirse hepsine sorun yabancı forumlara bakın. Netice arıza çıktığında hangi firma yaparsa yapsın üzülen taraf hep siz oluyorsunuz..
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
Aracın bu kadar dolu olup fiyatının uygun olmasının sebebi alt yapıdan bir şeyler çalmış olmaları zaten, birde dizelleri rakip dizellere göre çok fazla yakıyor.
Arkadaş biriniz şu işin aslını anlatabilirmi bir çuval para vermek üzereyim bir aydan az zamanım kaldı bi anlatın lütfen şu aracı


Sent from my iPhone using Tapatalk
cuval paranı rahat gömebilirsin merak etme üstteki arkadası inatla anlamış değilim bişeyler karalıyım ozaman :). kafaya daha takılan kurcalayan bişey varsa sorabilirsin.

-Fiyatın uygun olmasının sebebi birşey calmıs olmasıyla yakından uzaktan zerre alakası yoktur. Kia'nın hyunda (kısaca kore grubun) veya gecmisinde silik çok tutulmayan araçların(türkiye değil dünya genelinde) yaptıgı seyleri yapıyor suanda.kaliteyi düşürmeyip donanımı artırıp uygun fiyata satıp piyasada yer etmeye calısıyor.
-nasıl 2000 ler başında önce spring broadway üreten renault bir anda kabuk / slogan vs. değiştirdi canavar gibi araçlar üretmeye başladıysa kiada aynısını yapıyor. kia'nın tasarımını yapan tt a6 eos vs. tarzındaki tüm kült araçları tasarlayan adamın ta kendisidir.

-amerikada satışları alt üst ediyor hangi vw varmış orda bakalım istersen hatta gördük clean diesel engine diye en temiz en zararsız motoruz girdiler mevzuya noldu patladılar adamlar emisyon hikyesinden gördük clean dieseli

-klişe oldu artık o video ama koca alman ceosunun i30un icinde nasıl aptala baglayıp sasıp kaldıgınıda seyretmeyen kalmamıştır heralde aracın malzeme kalitesini görünce

-hep vwden gitmiş olucam ama (premium bmw mercedes audiyi saymazsak) esas rakibi golf gibi ucuzculuga kaçmamış arkada dandik torsiyon demiri kullanmak yerine tamamen bagımsızdır ki torsiyonun bagımsıza göre ucuzlugunu söylememe gerek yok kimin kaçtıgıda ortada

-motoru kendinin şanzıman kendinin. korelilerde sorunsuzluk önemlidir bir şeyi tam anlamıyla bitirmeden piyasaya sürmüyorlar (örnek dct'nin gelişi) en pahalı yakıt bizde olduğu için bizim canımızı yakıyor olabilir ama adamın öyle bir derdi olmadıgı için, sorunsuz olsun uğrasmıyım kafasıyla ürettiğinden diğer sanzımanlara göre fazla yaksın ama sorunsuz olsundur amaçları. a3 sedanı olan arkadasım 150 liraya 660 km gidiyor 6 6,1 litre gibi seyrederken bende 160 lirayla yapıyorum yolu 6,5 gibi aradaki 10 15 lirada çokta fark etmez acıkcası agır ve güclü o araca göre

-yine premiumları geçiyorum
vw golf tdi dsg highline 99.700 + (ceed premium ayarına getirmek gereken opsiynolarla 110+)
seat leon 1.6 tdi dsg 80 bin + (opsiyonlar bulamadım fiyatların)
ceed'in 90bin liste fiyatı cokta makul kalıyor aradıki 20bin farka(liste fiyatı üzerinden gayet hoş güzelde indirim yapıyorlar zaten) daha dolu daha hızlı gayette güzel yol tutan bir araca sahip olmuş oluyorsunuz.
 
Son düzenleme:

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
Üstteki yazımı görünce elim ayağım titredi valla Ceed'e 90bin demişim 29 ocak 2016 da. Tam 1 sene 2 ayda vergiler yeni ötv ıvır zıvır saolsun ceed olmuş 119.900.

1 senede 30 bin zam için teşekürler basımızdakilere :mad:....
 
Üst