Servis paşaoğlu kalite ve güvencesi ile yazilim

  • Konbuyu başlatan Josefsalvatini
  • Başlangıç tarihi

ErkanKASIM

New member
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
303
Tepkime puanı
27
Puanları
0
Yaş
40
Abi 0-100'ler hemen hemen aynıdır ama senin araç bi nebze geride kalabilir ecufast çok iyi bi firma ancak dizellerde çok farklı alternatifler olduğu için pek tercih edilmeyen bi firma, haliylede ceed üstünde çok oynayamıyolar mesela paşaoğlu ceed'i ilk geldiği gibi 170 bg yapar ama ecufast arabayı tanımıyoruz 150 iyidir der bırakır.. Bi hafta sonra bi konu açalım aslında yazılımlı yazılımsız ceedlerle ufak bi roll organizasyonu olsun herkes arabasını görsün :)

Cumartesi gelsin işte :)millet roll yapak :)
 

xanadu73

New member
Katılım
5 Şub 2012
Mesajlar
36
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
türkiye
Arkadaşlar merhaba; benim araç bir önceki kasa proceed ve 115hp yazmasına rağmen 128hp olarak ithal edilenlerden. Aracımın performansı ve yakıtından oldukça memnunum, yani güçsüzlük veya aşırı yakma gibi bir durum söz konusu değil kesinlikle.
Ne gibi ek fayda elde edebilirim bu işlemden, fark edilir veya "değdi" diyecek bir sonuç çıkar mı sizce?

Teşekkürler

NOT: Önceden yazılmışsa tekrar sorduğum için kusura bakmayın, 58 sayfayı okuyamadım açıkçası :)
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
[MENTION=411]xanadu73[/MENTION] yazılım ile araçtan daha fazla performans almak mümkün. yazılım yapan firmaya göre güç ve tork değerleri değişiklik göstersede 150-170- bg / 300-340 tork verilerini alabilirsin, şuan memnunsan yazılımdan sonra daha keyif alacağınızı garanti ederim. performans ile konforda artmış olacak.
 

muabote

New member
Katılım
18 Şub 2015
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar selamlar. 2012 otomatik dizel Premium var. bir ay sonra yazılım attırmayı düşünüyorum.

Acaba doğrumu anlamışım:
Sabit bir yazılım yok. İsteğe göre performans veya yakıt tasarrufuna göre yazılım attırılıyor. ( yoksa yazılım ikisini kapsıyor mu)
Peki değerleri biz mi belirteceğiz yoksa ustaya bu kadar bilgi vermek yeterli oluyor mu.
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
siz önce nerede yazılım yaptıracağınıza karar verin, sonra randevu alın, gittiğinizde zaten yetkili arkadaşlar size durumu izah edecektir, gerekli bilgi ve teknik açıklamayı yapacaktır. ama şunu belirteyim nerede yaptırırsanız yaptırın siz değer vermiyorsunuz, kullanım amacınız önemli bu işte..
 

muabote

New member
Katılım
18 Şub 2015
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
şuan için Paşaoğlu gözüküyor. Forumda genel intiba olumlu yönde. amacım yakıt tasarrufu.
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
1. Sizin söyleyeceğiniz birşey yok. Sabit yazılımlar var. Yüklüyorlar ve kullanıyorsunuz. Daha sonra biraz daha hızlı olsun derseniz onunda sabit bir yazılımı var. 1-2-3 diye bu şekilde gidiyor.
Ben kışlıkları taktırdığımın haftasında yazılım yaptırmıştım. Şuan için yakıt eskiye göre yüksek. Bu ay kışlık lastikleri çıkarıp yakıt denemesi yapacağım. Bir ay beklerseniz yazılımın yakıta olan etkisini sizinle paylaşabilirim.
şuan için Paşaoğlu gözüküyor. Forumda genel intiba olumlu yönde. amacım yakıt tasarrufu.
 

ysnyilmaz

New member
Katılım
17 Mar 2015
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
36
s.a
ben 2014 model kia ceed 1,6 crdi aldım. fakat gidişi beni sarmadı. yani araba ile geçiş yaparken korkuorum araba sollamaya. şimdi isteğim şudur. bu arabaya yazılım yüklettirdiğim zaman aracın çekişi değişirmi ve bunun yanında aracın yakıt durumu daha fazla artarmı. yardımcı olursanız sevinirim
 

felesef

New member
Katılım
16 Ocak 2015
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
Merhabalar, benim araç 2011 motion 1.6 crdi otomatik vites. Ben de yazılım yukletmek istiyorum.
Kiminle irtibata gecmem gerekiyor? Maliyeti ne kadardır?
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Direkt Pasaoglunu arayin, guncel bilgileri size onlar verir.. Orada Bekir ile konusabilirsiniz..
 

ErkanKASIM

New member
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
303
Tepkime puanı
27
Puanları
0
Yaş
40
Proceed gt ile çalışmalar varmı ne durumda gelişmeler varmı
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Calisma var mi yok mu bilmiyorum ama yazilim yapiliyor gt ye... Gidip bir konus istersen..
 

suleymanbegic

New member
Katılım
19 Ağu 2015
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
38
merhaba bu yazılım guncelleme sayesınde + olarak araca ne gıbı katkıları var acaba ?
 

yalcin

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,330
Tepkime puanı
86
Puanları
0
Yaş
40
Konum
Büyükçekmece
beni aracıma bir kez daha aşık eden Bekir Paşaoğlu na teşekkürler, hayırlı işler dilerim.(stage2 nerdeyse sıfır duman)
 

OzgurGunes

New member
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, çoooook uzun bir yazı yazmayı planlıyorum baştan sona kadar okuyacak herkese şimdiden kolay gelsin diyorum. Yazacağım yazıda Paşaoğlu'nu bazen övecek bazen yerden yere vuracağım, yazıyı okuyanlarlada bu konuları tartışacağız. Öncelikle üşenmedim oturdum 60 sayfayı baştan aşağı detaylı okudum. Hatta aracımın önceki sahibi @Bugra abinin forumda yazdığı her şeyi dahi okudum :D Kendisi 30 lu sayfalarda yazılımı yaptırdığını yazmış.
Öncelikle aracımı neredeyse 3 ay önce Buğra abi'den aldım. İmzamda yazan araç yani Kia Pro Cee'd 1.6 CRDI 128 HP M/T Concept SR. Aracıma Paşaoğlu tarafından yazılım uygulanmış ve sitede verdiği değerlere göre 170 HP 340 nm tork alınmış. Aracımı alırken ekspertize götürdüm, araç dynoya çıktı ve çıkan değer 157 cv - 337 nm tork. Bu değerleri sırasıyla 3800 devir ve 2450 devir de veriyor. Bu arada unutmadan söyleyeyim aracım Euro 4 ve bu yüzden fabrika çıkışlı DPF yok. Ekspertizi Ankara Computest'te yaptırdım çünkü uzun araştırmalar sonucu Ankara'da en sağlıklı dynonun orada olduğunu öğrendim. Gittiğimde oranın sahibinde Astra GTC vardı ve bizler gibi araç tutkunu olduğu için en kötü ihtimalle her ay aracını sokup dynoya ölçüm alıyormuş. Değerlerde bir sapma varsa dyno kalibrasyonunu sürekli olarak kontrol ediyormuş. Birde bu değerlerin tekere aktarılan değerleri 133 cv - 300 nm tork . Bu da %17 lik bir güç kaybı anlamına geliyorki önden çeker bir araç için sınır olan %18 değerden düşük. Araç dynoya girdiğinde üst devirlerde dip gaz yapıldığında hatrı sayılır şekilde duman atıyordu, Buğra abinin deyimiyle kara trene bağlıyordu. Koyacağım videolarda da bunu göreceksiniz zaten. Bu kadar duman atmasını en başta DPF olmamasına bağlıyorum; fakat yinede bence çok fazla duman atıyordu. Benim için büyük bir sorun değildi açıkçası. Neyse görüşüp anlaştık aracı aldım.
İlk defa dizel aracım olmuştu. 3 yıldır ailemde bulunan 13' 1.2 TSI DSG Ibiza ve 09' 1.5 Lancer M/T yi kullanıyordum. İki aracı sıfır km aldık. Neyseki ben bu araçlarda ehliyetimi alıp acemiliğimi attım ve bu araçlarda gerçek anlamda tepindim. Ibıza'ya ne yaptın derseniz rodaj diye bir kavram bilmeyip ilk haftalarında sürekli gazladım hem de motor ısınmadan. Kaç kere top speed denemişimdir hatırlamıyorum bile. 210'u geçememiştim galiba hiç. Lancer'ı %70-80 aralığında kullandığım, babamın eline ayda belki 4-5 defa geçer halde olan bir araç haline gelmişti. Ehliyeti ilk aldığımda da büyük maliyetli bir kaza yaptım(8200 TL), araç tamir oldu son 30 bin km'dir gıkı çıkmadı. Lancer ile yaptıklarım, kışın -15 derecede motor ısınsın diye 6-7 bin devir çevirmeler, geceleri panora tepenin yollarında el freni çekerek aralıksız 15-20 dk yanlamalar, motor ısınmadan sürekli yüksek devir çevirmeler, kısacası bir araca zarar verecek her türlü hareketi yaptım. Şimdi içinizden diyosunuz tavşan b*ku gibi motor zaten sorun çıkarmasın ama bir araçta turbo var diyede tek bir top speed denemesinde bozulmalı manasına gelmez.
Şimdi olayı bağlarsak arkadaşlar ben aracın Pro Cee'd'in turbosunu patlattım, aslında daha tam olarak patlatmadım ama ilk belirtileri göstermeye başladı. Aşağıda koyacağım videoda aracın çıkardığı ıslık sesini dinleyebilirsiniz. Yaptığım top speed güzergahı Ankara Gölbaşı çevre yolundan girip Yaşamkent tarafından u dönüşü yapıp Gölbaşına geri gelmekti. Giderken arkadaşım bastı 200 km/s i hiç geçmedi, yüklenmedi yani çok fazla araca anlayacağınız, bende gaza geldim dönüş güzergahında full tapa gaz geldim 240 km/s'e neredeyse ulaştım(videodan izleyebilirsiniz), amaaaa eve dönerken ne oldu, aracın turbosu üflemeye başladı. Arkadaşlar aracı aldığımdan beri ilk çalıştırma ve kapatmalarda mutlaka minimum 1 dk bekleyen, motor ısınmadan 2000 deviri geçmeyen biri olarak çok koymuştu bu olay bana. Zaten aracın şasinin dandikliği olsun, dizel motordaki alt devirlerin ölülüğü olsun canımı çok sıkıyordu ki bu olay üstüne tam oldu!
Öncelikle bizler dizel aracı neden alıyoruz, az yaksın diye. Ben bilmiyorum kaçıncı depomdayım ama genellikle pompadan ölçüm 8 litre çıkıyor, yol bilgisayarı 7.3 gösteriyor. Az gazladığım zamanlar bu değer 6.5-7 civarı arası oluyor yol bilgisayarında. Evin diğer aracı olan Lancerla ben neredeyse aynı değerleri zaten yakalıyordum. Ev-okul arası ekstrem derecede kasarak Cee'd ile gittiğimde 4.8 litrenin altına düşemedim. Gene ekstrem derecede kasarak aynı hava sıcaklığı-aynı trafik yoğunluğunda Lancer ile 5.2 litre ile gidiyordum. E ben ne anladım bu dizelden? Lancer ile ş arası 5.5 ş içi 6-8 arası ortalama olarak 6.5-7 arası zaten geziyordum yol bilgisayarına göre.
Bir başka konuya gelirsek Paşaoğlu'nun CRDI motorlardan vaad ettiği güce. Bende bir çoğunuz gibi 115 ile 128 lik motor arasında sadece küçük bir yazılım farkı vardır diye düşünüyordum; fakat bu durum sanayide çıkma turbo arayana kadar sürdü. Gittiğim çıkmacılarda ilk önce 115 lik ile 128 lik arasındaki neredeyse 2 kat turbo boyut farkını öğrendikten sonra şoka girdim, birde yetmezmiş gibi enjektörler farklıymış. Şimdi aradaki 13 hp için bu kadar şey değişiyor ama Paşaoğlu diye övülen yazılım şirketi 115 ile 128 liğe aynı değerleri verdirtiyor. Bu da bana işlerini hiçte bilinçli yapmadıkları algısını uyandırıyor, en azından CRDI motorlar için.
Son olarak araç tam bir düz yol gazcı arabası. Aracımı yerden yere vurdum ama yeri geldi mi çok sevdiğim zamanlar oldu. Aracı aldığım ilk hafta roll yapacak insanlar arıyorum, gece 12 civarı yol boş, konya yolu 82 radarına doğru scirocco gt-s(160 hp dsg) gidiyor, dur dedim şunla kalkayım, radarı geçtikten hemen sonra 3. vites 70 den kalkış yaptığımız gibi adamın ağzına ..., adam hırsından direksiyona kafa atıyordu en son dikiz aynamdan gördüğüm :cool: ama aynı olayı 2. vitesten yapsak büyük ihtimal tokadı yemiştim. 0-100 videosunda da göreceğiniz üzere araçla yüksek devir çevirirken 2 den 3 e atınca acayip fazla derecede bir turbo lag oluyor. Ve de sonra koyacağım başka bir videonun son kısımlarında(video u kaldırdım başka bir sitenin reklamı vardı içerisinde burada rahatsız olanlar olabilir) Leon ve Astra GTC ile kapışıyorum, şaşırtıcı bir şekilde Leon ağzıma ediyor ve Astra GTC 1.4 T 140 HP A/T ile neredeyse başa baş gidiyorum, benim aracım Astra'dan 30 kilo daha hafif ama toplam ondan 100 kilo daha ağırım araçtaki kişi sayısıyla. Neyse lafı çok uzattım okuyanlara teşekkür ederim.
https://www.youtube.com/watch?v=BWr9B8RaNo4
https://www.youtube.com/watch?v=4NiSquD1dGE
https://www.youtube.com/watch?v=gH3t4UDpt0A
 
Son düzenleme:

OzgurGunes

New member
Katılım
28 Eki 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
28
Yazıya bir şeyler daha eklemek istiyorum. Öncelikle benim aracın turbosu büyük ihtimalle yağ çok ısındığı için dolayısıyla yağ özelliği kaybedip turboyu yağlayamadığı için bozuldu. Ama burada arkadaşımın aracıyla karşılaştırarak bir kaç eklemede bulunmak istiyorum. Arkadaşımda 1.6 Mjet 115 hp Linea var, aracına 50 bin km de yazılım yaptırdı ve 30 bin km dir aracını sıkıntısız bir şekilde kullanıyor. Yazılım yaptırmadan önce şikayet ettiği konulardan birisi intercoolerın büyük gelmesinden dolayı oluşan turbo laglerdi. Yazılım yaptırdıktan sonra bu laglerde büyük bir azalma yaşadı ama genede intercooler büyük geldiği için lagler oluyordu. Aracımın açıkçası yazılım öncesi halini bilmediğim için sonrası için yorum yapacağım. Ben yüksek devirde vite değiştirip 2'den 3'e geçme sırası dışında hiç bir şekilde turbo lag yaşamıyorum. Aracın intercoolerı dik yerleştirildi ve küçük boyutlarda olduğu için şahsi fikrime göre ancak stock haline yetecek seviyede. Buna rağmen 128 hp lik araç 170 hp yapılıyor. Bu araç normalde bile kendini zor soğuturken yazılımlı halini nasıl soğutsun? Arkadaşın Linea'da ayrıca yolda giderken kaloriferi açın hararet hemen düşmeye başlıyordu, aranızda böyle bir durum yaşayan var mı bilmiyorum ama ben daha kaloriferi açtığımda hararetin düştüğünü hiç görmedim, buradan zaten motorun kendini soğutmada bir sıkıntısı olduğu görülüyor. Yağ soğutma işine ne demeli, zaten stock haline anca yeterli halde olan yağ soğutucu birde bu araca yazılım atarak zorlanıyor, e sonuç olarak ne oluyor. Benim gibi turboyu 54 bin civarında bozuyorsunuz. Arkadaşlar benden size öneri, burada sadece Paşaoğlu'na yüklenmiyorum çünkü diğer şirketlerde sorduğunuz zaman Paşaoğlu ile neredeyse aynı değerleri veriyor, CRDI MOTORLARA YAZILIM YAPTIRMAYIN! Yaptıracağım illa diyorsanız kesinlikle sınırlarını zorlamayın, affetmiyor. Şu an yetkili serviste 4100 lira turbo+260 lira işçilik+120 lira conta parası alıyorlar, Garrett Türkiye distrübitörü Güven turbodan aynı turboyu alırsanız kendiniz kdv dahil 1947 lira, benim için sorun değil patlasın alırım derseniz siz bilirsiniz; fakat bu araçta stage 1 de olsa en kötü ihtimalle daha iyi bir yağ soğutucuya ihtiyacınız var, ondan sonra intercooler. Aklıma araç ile ilgili şimdilik bunlar geldi, daha sonra eğer cevap gelir tartışma başlarsa devam ederim, herkesin kafasını şişirdim, iyi geceler :)
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
yanlış anlama ama bazı şeyleri merak ediyorum

1- 115 veya senin kasa 128 ve sonrasındaki yeni kasa 128'liklerle turbo farklı demişşin o ulaştıgın kaynagı yazarmısın imkan vermiyorum cünkü iki kat büyük kullanacaklarını.

2-standat herhangibi bir araçla naparsan yap %80 90 ihtimalle dayanacaktır zaten bu leon ibiza i30 lancer olması cok dert değil

3-sasisi asla dandik değil alt devirleri olüde denmez 1200 1500 gibi bastıgında aracın agırlıgından ötürü toparlaması 1-2 saniye sürüyor sürmüyor. hararet göstergesi biraz kıpırdama egilimi gosterdikten sonra abanırsan sıcaga tabiki düşer yada havalandırmayı son kademeye acıp dur kalk trafikte beklersen haliyle yine durdugu yerde düşer hararet. dizel motor geç ısınır geç sogur tam anlamıyla 5-6 km gitmeden adam akıllı sabitlenmez hararet

4-diğer taraftada yazdım yag sogutucusunu desteklemeden o arabayı 170 hp lere dayandırırsan orası burası catlama riski gayet fazla çokca örnegide var ha kırmayanda var orası birazda sans.
150-155 bandında olsaydı emin o yag sogutucusu seni kurtarırdı.burda sucda sende değil gücü köküne kadar acan yazılımı yapanda esas cünkü onun için aldıgı güc onemli ben crdi'den 170 hp cıkartırım diye reklam yaparken 2 ay sonra kırılırmı kırılmazmı umrunda olmaz kendi arabası değil bişey değil.

standartta bişey olsa emin ol kesin beni bulurdu, fantazisine karda buzda hayvan gibi dik yokuş tırmancam diye her biri en aşagı 3-5 dakika olmak üzere sürekli 1-2 vites devir kesicide debelendim, kaç kere 30 derece günesin altında tam 2-3 saat nefes aldırmadan çöktüm gazın üstüne sehirler arası yolda bunun gibi daha birsürü şey
 
Üst