Çelik Motor Şikayet

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Daha öncede Çelik Motor'un kaybetiği emsal karar:

Ayıplı Araç Bedelinin İadesi Hakkında Emsal Karar

T.C. SAPANCA ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ
(TÜKETİCİ MAHKEMESİ SIFATIYLA) Esas-Karar No: 2011/270 Esas - 2012/262
TÜRK MİLLETİ ADINA
T .C.
SAPANCA
ASLİYE HUKUK MAHKEMESİ
(TÜKETİCİ MAHKEMESİ SIFATIYLA)
GEREKÇELİ KARAR
ESAS NO : 2011/270 Esas
KARAR NO : 2012/262
HAKİM : ..........
KATİP : ..........
DAVACI : ..........
VEKİLLERİ : Av. ÖZGÜR ERAY TAŞ - Rüstempaşa Mah .Ersin Cad . No :31 54600 Sapanca/ SAKARYA
Av. HATİCE BALLI - Çark Caddesi Hilmi Kayın İş Merkezi K:2 No :167 Merkez/ SAKARYA
DAVALI : 1- ÇELİK MOTOR TİCARET AŞ - Atatürk Mah . Anadolu Cad . Yanyol Sok. No :5 Şekerpınar Gebze/KOCAELİ
VEKİLLERİ : Av. .......... - İnönü Cd . No .53 K.3 D.6 Gümüşsuyu Taksim Beyoğlu/ İSTANBUL
Av. .......... - İnönü Cad . No : 53 K.3 D. 6 Gümüşsuyu Beyoğlu/ İSTANBUL
Av........... - İnönü Cd . N.53 K.3 D.6 Gümüşsuyu Taksim Beyoğlu/ İSTANBUL
DAVALI : 2- SANDIKÇI KARDEŞLER OTOMOTİV SAN. VE TİC. LTD. ŞTİ - E5 Karayolu Yanyol Üzeri No :165Erenler/ SAKARYA
VEKİLLERİ : Av. ..........- Semerciler Mah .İtfaiye Cd . Modahan Apt . No :11 K:2 D:4 (Vatan HastanesiYanı) Adapazarı/ SAKARYA
Av. ..........- Semerciler Mah .İtfaiye Cad . Modahan Apt .A Giriş No :11/4 Adapazarı Adapazarı/ SAKARYA
DAVA : Tüketici Koruma Kanundan Kaynaklı (Malın Ayıplı Olmasından Kaynaklı)
DAVA TARİHİ : 17/08/2011
KARAR TARİHİ : 06/07/2012
Mahkememizde görülmekte bulunan Tüketici Koruma Kanundan Kaynaklı (Malın Ayıplı Olmasından Kaynaklı)davasının yapılan açık yargılamasının sonunda,
GEREĞİ DÜŞÜNÜLDÜ:
Yapılan yargılama toplanan deliller birlikte değerlendirildiğinde;
Dava, ayıplı olduğu ileri sürülen otomobilin bedelinin tahsili istemine ilişkin olup, tüketici mahkemesi sıfatıyla görülmek üzere asliye hukuk mahkemesinde açılmıştır.
Davacı taraf, maliki olduğu KİA Marka CEED DSL 3DR tipli 2009 model 54 SE 975 plaka sayılı otomobilin ayıplı olduğunu ileri sürerek aynı marka ve model ayıpsız araç ile değiştirilmesine, ıslah talebi ile de aracın bedelinin teslimden itibaren işleyecek ticari faizi ile birlikte tahsiline karar verilmesini istemiştir.
Davalı Çelik Motor Ticaret A.Ş., aracın garanti süresinin dolduğunu, bu nedenle davanın genel mahkemelerde açılması gerektiğini, yetkili mahkemenin şirket merkezinin bulunduğu Kadıköy mahkemeleri olduğunu, aracın garanti süresinin dolması nedeniyle davacının taleplerinin zamanaşımına uğradığını, araçta ayıp ve üretim hatası bulunmadığını, aracın boyasında varlığı iddia edilen sorunun dış kaynaklı kullanım ve bakıma bağlı olduğunu, davacının onarım hakkını kullandığını, davanın reddine karar verilmesini savunmuştur.
Davalı Sandıkçı Kardeşler Otomotiv San. ve Tic. Ltd. Şti. , aracın ayıpsız olarak davacıya teslim edildiğini, aracın garanti süresinin dolması nedeniyle davacının taleplerinin zamanaşımına uğradığını, davacının onarım hakkını kullandığını, aracın boyasında varlığı iddia edilen sorunun dış kaynaklı kullanım ve bakıma bağlı olduğunu, bugüne kadar aynı bölgede satılan araçlardan boya ile ilgili hiçbir şikayetin gelmediğini, davanın reddine karar verilmesini savunmuştur.
Mahkememizce bilirkişiler Mak.Yük.Müh. Prof. Dr. .......... ve Oto boyacısı .......... tarafından keşfen inceleme yapılmış bilirkişiler 22.03.2012 tarihli raporlarında araçtaki boya dökülmelerinin imalat hatasından kaynaklı gizli ayıp olduğunu bildirmişlerdir. O luş ve dosya kapsamına uygun denetime elverişli bilirkişi raporuna itibar edilerek hükme esas alınmıştır. Tüm dosya kapsamına göre davanın kabulüne karar vermek gerekmiştir. Şöyle ki; Ö ncelikle davaya konu araç 0 kilometre bir araç olup araçtaki boya problemi bir üretim hatası olup gizli ayıp niteliğindedir. Gizli ayıpta garanti süresi dikkate alınmaz. Buna göre davanın tüketici mahkemesi sıfatıyla görülmek üzere asliye hukuk mahkemesinde açılması usul ve yasaya uygun olup görev itirazının reddi gerekmiştir.
Davanın tüketici mahkemesinin görevine girmesi nedeniyle tüketicinin ikametgahında açılması usul ve yasaya uygun olup yetki itirazının reddi gerekmiştir.
Somut olayda gizli ayıbın 2 yıllık garanti süresinin olmasından sonra ortaya çıktığı tartışmasızdır. Otomobildeki ayıbın gizli olması nedeniyle davalılar zamanaşımı süresinden faydalanamazlar. Zaten 2 yıllık zamanaşımı süresi gizli ayıbın ortaya çıktığı tarihten itibaren işlemeye başlar. Kaldı ki somut olayda araç için 5 yıllık boya garanti süresi vardır. Garanti verilen konuda (5 yıllık boya) tüketicinin seçimlik haklardan sadece onarım hakkını kullanmak zorunda olduğu iddiası yerinde değildir. Tüketici seçimlik haklardan istediğini kullanabilir. Yukarıda açıklanan nedenlerle davalıların zamanaşımı itirazı yerinde değildir.
Esasen dava konusu otomobildeki boya dökülmesinin bir ayıp olduğu, davacının bu ayıbı süresinde davalıya bildirdiği, aracın tekrar boyanmasına rağmen ayıbın giderilemediği sabittir. Ayıbın imalat hatasından kaynaklı gizli ayıp olduğu, davacının garanti kapsamında seçimlik hakkını aracın bedelinin iadesi yönünde kullandığı anlaşıldığından davanın kabulüne karar verilmiştir.
HÜKÜM: Ayrıntısı yukarıda açıklandığı üzere;
1-) Davanın KABULÜNE, davacının 19.09.2008 tarihli fatura ile satın aldığı, KİA Marka CEE DSL 3DR tipli U5YFF23429L025641 şase nolu 2009 model 54 SE 975 plaka sayılı ayıplı aracın bedeli olan 32.000,00TL. bedelin, aracın davalı tarafa tesliminden itibaren işleyecek ticari faizi ile birlikte davalılardan müştereken ve müteselsilen alınarak davacıya verilmesine, davaya konu aracın davalılara iade edilmesine,
2-) Davanın açılışı sırasında harç alınmadığından 21,15TL başvuru harcı alınması gerekli 1.901,00TL karar ve ilam harcından oluşan toplam 1.922,15TL harcın davalılardan müştereken ve müteselsilen alınarak Hazineye irat kaydına,
3-) Davacı tarafından yapılan 0,60TL dosya bedeli, 22,95TL tebligat ve müzekkere posta gideri, 500,00TL bilirkişi ücreti, 129,20TL keşif harcı olmak üzere toplam 652,75TL yargılama giderinin davalılardan müştereken ve müteselsilen alınarak davacıya verilmesine,
4-) Davalılar tarafından yapılan yargılama giderlerinin yapan davalı üzerinde bırakılmasına,
5-) Davacı kendisini vekille temsil ettirdiğinden, hüküm tarihinde yürürlükte bulunan AAÜT uyarınca hesaplanan ve takdir olunan .............TL vekalet ücretinin davalılardan müştereken ve müteselsilen alınarak davacıya verilmesine,
6-) Davalılar lehine vekalet ücreti takdirine yer olmadığına,
Dair, Davacı vekili Av. Özgür Eray Taş Davalı Çelik Motor Tic. A.Ş. Vekili AV. .......... , Davalı Sandıkçı kardeşler vekili Av. .......... yüzlerine karşı, gerekçeli kararın tebliğinden itibaren 15 günlük süre içerisinde mahkememize verilecek temyiz dilekçesi ile Yargıtay da temyizi kabil olmak üzere verilen karar, açıkça okunup usulen anlatıldı . 06/07/2012
Katip 137166 Hakim 39784

Bu döküman elektronik imzalıdır !

NOT: TEMYİZ EDİLMEMİŞTİR
 
Son düzenleme:

Bestgti80

New member
Katılım
9 Ara 2015
Mesajlar
51
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
44
Engin bey doğru yoldasın devam et kazanacağından eminim hayırlısı
 

ErkanKASIM

New member
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
303
Tepkime puanı
27
Puanları
0
Yaş
40
kianın ordaki verdiği cevaplarda hiç tatminkar değil.. resmen dalga geçiyorlar.
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Arkadaşlar benim davaya 10 gün kaldı.
Dün her ihtimale karşı davayı kaybedersem diye aracımın garantiden çıkmaması için Kia Bayraktar'a bakıma götürdüm.
Gerek Kadir usta olsun gerekse de Aykut Usta olsun çok ilgiliydiler ancak beni en çok etkileyen konu dava konusundaki dürüstlükleri oldu.
Aykut usta aracımın çekme sorunu için teste çıktı, test dönüşü araçta belirgin sağa çekme var dedi ve hiç tereddüt etmeden "araçta sağa çekme vardır, müşteri talebi ile ayalara dokunulmamıştır" diye rapora not düştü.
Açıkçası Gül-Al "araçta sorun yoktur" diyerek kendilerini dava etmeme sebep olurken Kia'nın yetkili servisinin müşterinin arkasında durması ve bunu genel merkez ile papaz olma pahasına rapora eklemesi beni çok etkiledi.
Şimdi merak ediyorum Çelik Motor ve Gül-Al denilen rezil firmalar buna nasıl karşı çıkacaklar?
Halen dürüst ve en önemlisi cesur servisler ve çalışanlar olduğunu görmek insanı şaşırtıyor.

Ekli dosyayı görüntüle 2860
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
çok emin konişmiyim ama 3 servis gezdim şuan anadolu yakasında erbek, avrupadada bayraktar gayet güzel servisler gerisi fasa fiso. en son gecen ay bakıma bayraktara gittim bende bir tavsiye üzerine, Sizle ilgilenen Kadir bey ilgilenmişti benlede tüm abuk subuk soru ve isteklerime dahil herşeyde cok yardımcı oldular gayet çözüm odaklılar.

gül-al'a benzer ersu yurt var bide var olan hatayı kabul etmek için illa 40 takla attıran veya ses oktavını arttırmaya mecbur oldugun
 
Son düzenleme:

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
eGül-Al'a bir de Kocaeli'ndeki KAYALARI da eklemeyi unutmayın.İlk konuyu açtığımda olanları yazmıştım.Burada tanıdığım KİA aracına sahip arkadaşları ERBEK otomotive yönlendirdim ve sağolsular hepside memnun kaldılar
 

hakan26

Member
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
243
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Bursa ve yakın illerde oturan arkadaşlar için İNALLAR servisi tavsiye ederim hiç düşünmeden Eskişehir den bakıma gittim ilgi ve alaka çok güzel ayrıca kurumsal bir firma 5 adet otomotiv bayilikleri var kesinlikle memnun kalırsınız
 

sinan1

New member
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
183
Tepkime puanı
8
Puanları
0
Ben arabayı Gül-al dan almıştım. aşırı ilgi beni mahvetti. 15 bin ve 30 bin bakımı için ve bakım sonrası müşteri memnuniyeti tantanası ve gelen smsler çileden çıkardı. bir bit yeniği olduğunu düşünerek uzun zamandır oraya gitmedim. 60 bin ve sonrası akım için özel servislere gittim.

Yetkili serviste bakım sonrası yapılan "iç dış, detaylı temizlik" maliyetinin 200TL kadar olduğunu, bedava yapılamayacağını, bakım ücretine eklendiğini biliyorum. Özel serviste en az 200TL kârdayız
 
Son düzenleme:

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Servislerin hizmet kalitesi düşük olabilir, hata yapabilirler, bakım fiyatları yüksek ve kullandıkları malzemeler düşük kalite olabilir; bunların hepsine susarım da yalan dolana her türlü atarlanırım.

Gül-Al ayıplı bir ürün sattı, olabilir, sorundur halledilir dedim, ilk gün dava açabilecek iken 8 sefer aracıma müdahele edilmesine izin verdim.
Ancak benim için 2 tane kırılma noktası oldu.

1- Gül-Al, 8 sefer düzeltmeye alınmış araç için ihtarnameye "Araçta hiçbir soruna rastlanamamıştır, sorun Ergin Bey'in yolu yanlış algılamasındandır" cevabını vermesi delirtti beni. Kuşbeyinliler şunu unuttular; 8 sefer araç Çelik Motor genel merkez dahil ne için servise çekildi? Ne için bana bir seferinde 2, diğer seferinde 3 günlük kiralık araç vermek zorunda kaldılar? Aracı aldığımın ertesi günü satış müdürü Nihat Aksak aracımla teste çıkıp "Evet Ergin Bey belirgin sağa çekme var" dedi mi demedi mi? Gram şerefi varsa buyursun çıksın açıklasın. Ama bunlar ne yaptılar? 2 kuruşluk ticari çıkar uğruna alenen milletin gözünün içine baka baka yalan beyanatta bulundular. Böylesi ticari ahlak yoksunu bir firma ila her türlü uğraşırım, benim için zevktir. Ki daha onlara süprizlerim bitmedi, yakında çok meşhur olacaklar.

2- Çelik Motor'dan gelen Mehmet isimli uzman çakması aracımı 8. seferde düzeltemeyince açık açık rengimi belli ettim, bu iş çözülmezse davalık olacağımızı belirttiğimde ne cevap aldım paylaşayım. "Ergin Bey dava uzun iş, hiç girmeyin, bakın Sorento'lu bir müşterimizin davası 2. yılına girdi, sizinle de uğraşırız". Buraya dikkat. Resmen Çelik Motor'un resmi yetkilisi aba altından sopa gösterip müşteriyi üstü kapalı tehdit ediyor. Zaten bu lafı duyduğumun akşamı avukata vekalet verip canlarına okumasını istedim.

Benim verdiğim parayla maaşı yatacak, benim verdiğim parayla karnını doyuracak sonra da benim verdiğim parayla beni tehdit edecek? Kimsin lan sen? !

İşte tüm bu süreçlerin sonunda aslında baştan çok ılıman yaklaştığım bu aracın sağa çekme sorununu mahkemeye taşıdım. Ancak daha önce Renault, Honda ve Nissan'da sıfır araç almış bir tüketici olarak şunu kesinlikle söyleyebilirim ki ne Gül-Al gibisini ne de Çelik Motor gibisini hayatımda ne gördüm ne duydum. Aman diyeyim uzak durun.

(İlla Kia alıp kullanacaksanız da satın alma-servis gibi işlemlerinizi Bayraktar ile yürütün; düzgün çalışan adamı her yerde övmekte borcumuz.)
 
Son düzenleme:

ybncii

New member
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
hocam bugunlerde mahkemeniz vardı sanırım sizin ne durumdasınız acaba ?
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Servislerin hizmet kalitesi düşük olabilir, hata yapabilirler, bakım fiyatları yüksek ve kullandıkları malzemeler düşük kalite olabilir; bunların hepsine susarım da yalan dolana her türlü atarlanırım.

Gül-Al ayıplı bir ürün sattı, olabilir, sorundur halledilir dedim, ilk gün dava açabilecek iken 8 sefer aracıma müdahele edilmesine izin verdim.
Ancak benim için 2 tane kırılma noktası oldu.

1- Gül-Al, 8 sefer düzeltmeye alınmış araç için ihtarnameye "Araçta hiçbir soruna rastlanamamıştır, sorun Ergin Bey'in yolu yanlış algılamasındandır" cevabını vermesi delirtti beni. Kuşbeyinliler şunu unuttular; 8 sefer araç Çelik Motor genel merkez dahil ne için servise çekildi? Ne için bana bir seferinde 2, diğer seferinde 3 günlük kiralık araç vermek zorunda kaldılar? Aracı aldığımın ertesi günü satış müdürü Nihat Aksak aracımla teste çıkıp "Evet Ergin Bey belirgin sağa çekme var" dedi mi demedi mi? Gram şerefi varsa buyursun çıksın açıklasın. Ama bunlar ne yaptılar? 2 kuruşluk ticari çıkar uğruna alenen milletin gözünün içine baka baka yalan beyanatta bulundular. Böylesi ticari ahlak yoksunu bir firma ila her türlü uğraşırım, benim için zevktir. Ki daha onlara süprizlerim bitmedi, yakında çok meşhur olacaklar.

2- Çelik Motor'dan gelen Mehmet isimli uzman çakması aracımı 8. seferde düzeltemeyince açık açık rengimi belli ettim, bu iş çözülmezse davalık olacağımızı belirttiğimde ne cevap aldım paylaşayım. "Ergin Bey dava uzun iş, hiç girmeyin, bakın Sorento'lu bir müşterimizin davası 2. yılına girdi, sizinle de uğraşırız". Buraya dikkat. Resmen Çelik Motor'un resmi yetkilisi aba altından sopa gösterip müşteriyi üstü kapalı tehdit ediyor. Zaten bu lafı duyduğumun akşamı avukata vekalet verip canlarına okumasını istedim.

Benim verdiğim parayla maaşı yatacak, benim verdiğim parayla karnını doyuracak sonra da benim verdiğim parayla beni tehdit edecek? Kimsin lan sen? !

İşte tüm bu süreçlerin sonunda aslında baştan çok ılıman yaklaştığım bu aracın sağa çekme sorununu mahkemeye taşıdım. Ancak daha önce Renault, Honda ve Nissan'da sıfır araç almış bir tüketici olarak şunu kesinlikle söyleyebilirim ki ne Gül-Al gibisini ne de Çelik Motor gibisini hayatımda ne gördüm ne duydum. Aman diyeyim uzak durun.

(İlla Kia alıp kullanacaksanız da satın alma-servis gibi işlemlerinizi Bayraktar ile yürütün; düzgün çalışan adamı her yerde övmekte borcumuz.)
Arkadaşlar bugün davanın ilk celsesi gerçekleşti. Hakim (çok babacan ve adil bir insana benziyordu) bilirkişi raporu kararı aldı. Bilirkişi raporu sonrası 2. celse de bitecek görünüyor. Ancak tabiki bu rezil firmanın temyize gitmesi %100'müş. İyi tarafı temyize gitseler bile para talebinde bulunan taraf biz olduğumuz için isteselerde araca tedbir kararı koyduramıyorlarmış. Yani dava 2 senede sürse aracı kullanmaya devam ediyorum, davayı temyiz dahil kazanınca da sıfır araç bedeli + yasal faiz + mahkeme gidelerini alabiliyormuşum. Araca binen 10 kişinin 10'uda hatta yetkili Kia Servisi bile araç sağa çekiyor dediği için içim rahat. Bu arada Çelik Motor'un avukatı duruşmaya katılırken Gül-Al'ın avukatı gelmedi, kıyamam.
Tarihler ise aşağıdaki gibi:

4 Mart : Bilirkişi buluşması ve raporu
19 Nisan : 2. celse

Sonrasında da işin basın ayağı başlıyor :)
 
Son düzenleme:

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
Hayırlısı olsun güzel haberler, birinin ümüklerini sıkması gerekiyormuş demekki ellerini yüzlerini düzeltirler heralde bir nebzede olsa
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Hayırlısı olsun. Peki bilirkişi ataması diyelimki 3 ay sonra oldu. Aracı alalı veya son rot ayarından sonra bilirkişiye gelen zamana kadar 1 sene geçti. Adamların bunu önce bir rot yapalım sonra bakalım deme durumu varmı? Sağa çekmesi çokmu belirgin. Sonuçta ben istersem benim araçda sağa çeker. Demek istediğim önce rot sonramı sürüş yapacaklar.
Arkadaşlar bugün davanın ilk celsesi gerçekleşti. Hakim (çok babacan ve adil bir insana benziyordu) bilirkişi raporu kararı aldı. Bilirkişi raporu sonrası 2. celse de bitecek görünüyor. Ancak tabiki bu rezil firmanın temyize gitmesi %100'müş. İyi tarafı temyize gitseler bile para talebinde bulunan taraf biz olduğumuz için isteselerde araca tedbir kararı koyduramıyorlarmış. Yani dava 2 senede sürse aracı kullanmaya devam ediyorum, davayı temyiz dahil kazanınca da sıfır araç bedeli + yasal faiz + mahkeme gidelerini alabiliyormuşum. Araca binen 10 kişinin 10'uda hatta yetkili Kia Servisi bile araç sağa çekiyor dediği için içim rahat. Bu arada Çelik Motor'un avukatı duruşmaya katılırken Gül-Al'ın avukatı gelmedi, kıyamam.
Tarihler ise aşağıdaki gibi:

4 Mart : Bilirkişi buluşması ve raporu
19 Nisan : 2. celse

Sonrasında da işin basın ayağı başlıyor :)
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Hayırlısı olsun. Peki bilirkişi ataması diyelimki 3 ay sonra oldu. Aracı alalı veya son rot ayarından sonra bilirkişiye gelen zamana kadar 1 sene geçti. Adamların bunu önce bir rot yapalım sonra bakalım deme durumu varmı? Sağa çekmesi çokmu belirgin. Sonuçta ben istersem benim araçda sağa çeker. Demek istediğim önce rot sonramı sürüş yapacaklar.
Dün bende aynısını avukatıma sordum, aracı direk test sürüşlerine alacaklarmış. Şu an belirgin olduğu için fark etmeyeceklerini sanmıyorum.
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Hayırlısı olsun güzel haberler, birinin ümüklerini sıkması gerekiyormuş demekki ellerini yüzlerini düzeltirler heralde bir nebzede olsa
Keşke bunlar yaşanmasaydı ancak işin içine tüketiciyi tehdit girdiği an bunların ümüğünü sıkmaya yemin ettim :)
 

sinan1

New member
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
183
Tepkime puanı
8
Puanları
0
Aslında mahkeme ilk müracatı ile birlikte delillerin korunması amacıyla aracın mahkeme tarafından belirlenen yere (yeddiemin) hapsedilmesi gerek. diye düşünüyorum. çünkü diğer türlü çelik motor sen yaptın, bilerek yaptın, kasıt var deyip çamura yatabilir. daha da çirkinleşebilir. iftira attın diyebilir.
 

hakan26

Member
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
243
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Ergin bey konu ile alakalı gelişmelerden bizleri haberdar edin lütfen,bindiğim altıncı araç bu kadar ciddiyetsiz müşterisini mağdur eden firma görmedim.Herşey aracı satana kadar müşteri hizmetlerini arıyorsunuz hepsi papağan gibi aynı şeyi söylüyorlar,ağzımı daha fazla bozmayayım size kolay gelsin.
 

toramankara

New member
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Yani aracın sağa çekme sorununu çözemediniz mi şimdi bu şekilde mi kullanıyorsunuz?

Dark Evo P60 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Arkadaşlar selam,

Bugün bilirkişi testleri tamamlandı.
Önce sahil yolunda teste çıkıldı ve sağa çektiği görüldü.
Ardından araç Tekkar'a çekildi, Tekkar'da ve tarafsız bir başka rot servisinde aracın değerleri kontrol edildi. Milimetrik bir TOE açısı hatası görüldü ve o düzeltildi.
Sonrasında iki tarafın avukatları eşliğinde yeniden teste çıkıldı ve yine aracın sağa çektiği görüldü.
şimdi merak ediyorum Çelik Motor'un hamlesi ne olacak. :D
Beni üzen, sanki tüm müşteriler potansiyel yalancıymış gibi bakmalarıydı. Şimdi bu son testler ve düzeltmelere rağmen kendileri de aracın çektiğini gördükten sonra ne yapacaklar?...
 
Üst