Çelik Motor Şikayet

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Daha önce açtığım konuda bahsettiğim Kocaeli Kia Kayalar servisini bugün Çelik Motor yetkililerine şikayetimi yaptım.Servisin yapmış olduğu tüm hataları ve saygısızlığı anlattım.Yetkili kişi durumu üst makamlara ileteceğini söyledi.Daha sonra tekrar dönüş yaparak benden sorularla yeterli bilgi aldı.Çelik Motor yetkili kişilerinin gerekli araştırma incelemeden sonra tekrar tarafıma bilgilendirme yapacaklarını söylediler.Çelik Motorun yapacağı bilgilendirmeyi de buradaki tüm arkadaşlara yazacağım.
 

Bocek06

New member
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
317
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Yaş
37
Konum
Ankara
İnş en az sıkıntı ile atlatırsın. Çelik motorun yetkilileri ilgililer o konuda bende çok memnunum. Olumlu iyi bir dönüş olacağından eminim.
 

MuSTaNG

New member
Katılım
6 Ocak 2012
Mesajlar
200
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Yaş
36
Konum
Erenköy
Yanlış anlamayın ama bi halt olmaz.. Çelik motor kadar ciddiyetsiz, haysiyetsiz, şerefsiz bi tane daha firma yok ben yapacakları geri dönüşü de biliyorum siz merak etmeyin efendim yukarıya biz bildirdik gereken yapılacaktır diye size geri dönüşü sağlarlar ayaklarını uzatıp oturmaya devam ederler..
 

Bocek06

New member
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
317
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Yaş
37
Konum
Ankara
Sana öyle denk gelmiş o zaman. Benim 2 kere sıkıntım çıktı ve ikisinde de çelik motor yetkilileri problemin çözümü için çok yardımcı oldular.
 

sinan1

New member
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
183
Tepkime puanı
8
Puanları
0
o servisle ilgili Sıkıntıyı Çelik Motora bildirdiniz. sizi arasalar "gerekeni yaptık" deseler.
bunun size faydası ne olacak? tekrar aynı yere gidecek misiniz ki?
 

MuSTaNG

New member
Katılım
6 Ocak 2012
Mesajlar
200
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Yaş
36
Konum
Erenköy
Sana öyle denk gelmiş o zaman. Benim 2 kere sıkıntım çıktı ve ikisinde de çelik motor yetkilileri problemin çözümü için çok yardımcı oldular.
Ufak tefek herkesin başına gelen sorunlarınız olduysa tabii ki yardımcı olurlar ama daha önce başlarına gelmeyen bi konuda resmen öküze bağlıyolar arayınca muhattapta bulamıyosun görüşebildiğin en üst düzey insan müşteri temsilcisi oluyor
 

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
o servisle ilgili Sıkıntıyı Çelik Motora bildirdiniz. sizi arasalar "gerekeni yaptık" deseler.
bunun size faydası ne olacak? tekrar aynı yere gidecek misiniz ki?
Eğer bu servis adam gibi işini yapsa sahtekarlık yapmasa ben İzmitten kalkıp neden Kavacığa gideyim?Siz olsanız en yakın yere mi giderdiniz yoksa size uzak yere mi giderdiniz?Ben arabayı İzmit bayiden aldım.Bakım ve diğer işlemleride İzmitte yaptırırdım.
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Çelik Motor ile bu hafta itibari ile bende mahkemeliğim.
Hatırlarsanız benim aracın aldığım günden beri sağa çekme sorunu ve ayrıca direksiyon açısında yamukluk vardı. Gül-Al'da 4 sefer, Tekkar'da 2 sefer, Çelik Motor'un gönderdiği mühendis ile ise 2 sefer ayarlamalar yapılmasına rağmen sorun devam etti. Baştan rottan sandılar, ancak bir kaç farklı alete götürüp ayar yapmalarına rağmen, lastikleri rotasyon yapmalarına ve açı sensörlerini sıfırlamalarına rağmen sorun devam etti.
Sonunda utanmadan 9. kez incelemeye almak istediler ancak artık kabak tadı verdiği için kabul etmedim. Bu hafta avukatıma vekaleti verdim, gelecek hafta ihtarname ellerinde olacak ve ardından davayı açıyoruz. Hem aracın bedelini faizi ile birlikte geri, hem dava süresince kiralayacağım aracın (yaklaşık 1 sene) kira bedelini hem de avukatlık masraflarımı almak için açıyoruz ilgili davayı. Yasa açık ve net, araç alındığı gün kusurluydu ve iade almalılardı, hadi iade almadılar diyelim yasaya gre 4 sefer düzeltme şansları vardı, ancak bu beceriksizler 8 seferde düzeltemedi.

İTÜ'den alınacak bilirkişi raporu sonrası zaten davayı kazanma şansları sıfırlanıyor. Ancak eğer davayı kazanırsam ardından da bu sağa çekme sorununun klima veya müzik sistemi arızası gibi olmadığını, aksine sürüş güvenliğini yani hayatımı tehlikeye atacak bir sorun olduğunu belgeledikten sonra keyfi olarakta dolaylı yoldan ölüme sebebiyet verme maddesi üzerinden tazminat davası açılmasında hukuk bürosu ile mutabık kaldık. Baltayı fena taşa vurdular bu kez...

Şunu unutmayın ki elektrikli direksiyonlu araçlarda rot ayarlarının nasıl yapılması gerektiği ile ilgili bülteni bile benim uyarılarım sonucu yayınladılar. Anadolu grubu gibi büyük bir grubun arkasına sığınmış profesyonellikten uzak, iş bilmez bir firma olduğunu hem pazarlama ekibini bizzat görünce hemde bu rot ayar bülteni süreci sonrası görmüş oldum. Bu yüzden büyük umut bağlamayın Çelik Motor'a.

Neyse dava hakkında gelişmelerden sizleride haberdar ederim.
 
Son düzenleme:

ErkanKASIM

New member
Katılım
26 Eyl 2014
Mesajlar
303
Tepkime puanı
27
Puanları
0
Yaş
40
Mustang Erol arkadaşımızın dediklerine aynen katılıyorum.. çelik motor arabayı satana kadar adamın yüzüne gülüyor.. sattıktan sonra tek başınasın.. avukatamı gidersin savcıyamı yoksa Tayyipemi o sana kalmış
 

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Ergin Bey yaşadığınız olumsuzluğa çok üzüldüm.İnşallah mahkeme sizi haklı bulur ve gerekenler yapılır.Benim şikayetim sadece Kayalar servisi bir müşteriye karşı yapmış olduğu sahtekarlığı herkesin öğrenmesidir.İnsanları keriz yerine koyup aldatamayacaklarını öğrenmelidirler.Keriz olan bizler değil bu sahtekarlığı yapanlardır.Eğer Çelik Motorda gerekeni yapazsa o da inandırıcılığını kaybetmiş olur.
 

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Konuyu açtığım günde servisi Çelik Motora şikayet etmiş ve gerekli bilgileri vermiştim.Görüştüğüm yetkili kişi görüşmeden sonra geri dönüş yapacağını söylemişti.Bu bilgiyide paylaşacağımı söylemiştim.Ergin Beyde pek bir şey beklememem konusunda görüşünü yazmıştı ve dediği çıktı.Şimdiye kadar olumlu ve olumsuz bir geri dönüş yapmadılar.Bu da Çelik Motora olan güvenin yok olması anlamına gelir.Ne yapalım ben değil onlar UTANSIN.
 

pepe

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
511
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Yaş
38
[MENTION=1959]ERGIN[/MENTION] öncelikle geçmiş olsun...Senin gibi bilgili ve bilgisini paylaşmaktan bir an olsun tereddüt etmeyen tecrübeli ve bir o kadar da Ceed aşığı bir arkadaşı umarım bu son yaşanan olay Ceed ve dolayısıyla KIA'dan uzaklaştırmaz...Seni arımızda görmekten şahsım adına zevk duyuyorum
 
Son düzenleme:

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
[MENTION=1959]ERGIN[/MENTION] öncelikle geçmiş olsun...Senin gibi bilgili ve bilgisini paylaşmaktan bir an olsun tereddüt etmeyen tecrübeli ve bir o kadar da Ceed aşığı bir arkadaşı umarım bu son yaşanan olay Ceed ve dolayısıyla KIA'dan uzaklaştırmaz...Seni arımızda görmekten şahsım adına zevk duyuyorum
Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim ancak ne yazık ki Çelik Motor bu kafada gittiği için bir daha kendilerinden araç alacağımı sanmıyorum. Kia çok güzel araç ancak bu kadar çapsız ve malının arkasında durmayan bir distribütörle daha önce karşılaşmamıştım.
Geçen hafta ihtarname ellerine ulaşmasına rağmen herhangi bir cevap vermediler. Haliyle artık dava süreci başlıyor. Bakalım, yasaya göre aracın sıfır rayiç bedelini alabilirmişim.
Eğer dava sonucu aracı iade edersem farklı alternatiflere yönelmeyi düşünüyorum. Ama tıpkı Qashqai aldığım dönemde buradan uzaklaşmadığım gibi yine buralarda olacağım :)
 
Son düzenleme:

sadik170

New member
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
64
Tepkime puanı
11
Puanları
0
Konum
Bostancı
@ERGIN bey siz konuyu mahkemeye taşıdığınız için çok fazla söze gerek yok, umarım hakettiğiniz şekilde sonuçlanır dava.

Diğer arkadaşımız için nacizane tavsiyem şu olur;
hatırlayanlar vardır, ben de geçtiğimiz sene Kia'nın kavacıktaki servisi ile büyük sorunlar yaşamıştım. Konuyu Çelik motora taşımama rağmen hiçbir sonuç çıkmadı. Ben de Kia Motors a durumu mail yolu ile ilettim, araçta yapılan hataları fotoğraflarla destekledim. Mailimden birkaç gün sonra defalarca kez çelik motor aradı ve hatalarını telafi etmek istediklerini, ücretsiz servis bakımı gibi tekliflerde bulundular.

İşin özeti, TR de çözemiyorsanız bu işi merkez ofisleri ile çözmenizi tavsiye ederim.

Teşekkürler.
 

Bocek06

New member
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
317
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Yaş
37
Konum
Ankara
@ERGIN bey siz konuyu mahkemeye taşıdığınız için çok fazla söze gerek yok, umarım hakettiğiniz şekilde sonuçlanır dava.

Diğer arkadaşımız için nacizane tavsiyem şu olur;
hatırlayanlar vardır, ben de geçtiğimiz sene Kia'nın kavacıktaki servisi ile büyük sorunlar yaşamıştım. Konuyu Çelik motora taşımama rağmen hiçbir sonuç çıkmadı. Ben de Kia Motors a durumu mail yolu ile ilettim, araçta yapılan hataları fotoğraflarla destekledim. Mailimden birkaç gün sonra defalarca kez çelik motor aradı ve hatalarını telafi etmek istediklerini, ücretsiz servis bakımı gibi tekliflerde bulundular.

İşin özeti, TR de çözemiyorsanız bu işi merkez ofisleri ile çözmenizi tavsiye ederim.

Teşekkürler.
Kia motors ile iletişime geçtiğin mail adresini veya adresleri'de verebilir misin. Belki problemi olan arkadaşların problemi çözmesi daha kolay olur.

Teşekkürler.
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
Ayrıca az önce avukatmın yönlendirmesi ile Kia'nın patronu olan Hyundai Motor Company'nin audit (denetleme ve ihbar için) sitesinede detaylı şekilde şikayet yazdım. 2 dakikada cevap geldi, soruşturma başlatılacakmış, 2-3 hafta içinde dönüş yapacaklarmış. Kia ila sıkıntınız olursa aşağıdaki linktende İngilizce olarak ihbarda bulunabilirsiniz:

link:

Yanlış adama bulaştılar:)
 
Son düzenleme:

Bocek06

New member
Katılım
14 Ağu 2011
Mesajlar
317
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Yaş
37
Konum
Ankara
Teşekkürler değerli bilgilerin için.
 

pepe

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
511
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Yaş
38
Karşında olmak istemezdim [MENTION=1959]ERGIN[/MENTION] :)

Birçoğumuzun üşenerek yada hangi adımı atacağını bilemeyerek caydığı hakkını arama mevzusuna kafayı takmış olman ve hakkını sonuna kadar, Çelik motorun burnundan getirene kadar arayacak olman bizlere çok güzel referans olacaktır...;)
 

sinan1

New member
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
183
Tepkime puanı
8
Puanları
0
Kia bu durumdan çok müteessir olacak,
bir heyetle ziyaretinize gelecek göz yaşlarıyla sizden özür dileyecekler.
Ayrıca 1 tane araba hediye edilecektir.

:)
 
Üst