OzgurGunes
New member
- Katılım
- 28 Eki 2015
- Mesajlar
- 35
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 29
1. Turbocompresseur 775274-0003 Garrett id20978 | Turbo-Tec France bu benimki,yani 128 lik
Turbocharger Kia Cee'D Hyundai i30 1.6 CRDI 115hp ; 766111 282002A160 282012A610 | eBay bu da 115 lik, burdaki turbo sahte olabilir, resimlerden boyut farkı belli olmuyor bide, keşke sanayide foto çekseydim
2. aracın stok halininin dayanıklılığını bilmiyorumda, yazılımlı hali tek seferde cortladı
3. Şasisi benim kullandığım araçlar arasında bariz en dandiği, en azından bana, direksiyon konusunda kesinlikle bir sıkıntı var, bunu hangi foruma girerseniz görürsünüz, ot gibi hissiz bir direksiyon, ben lancerla 1000-1300 devir civarı gezebiliyorum, bu araçta 1300 altı imkansız, motor maksimum hararet seviyesine geldiğinde açıyoruz kaloriferi linea da, gene düşüyor hararet, aynı koşullar bende sağlandığında kesinlikle düşüş olmuyor, ısınması çabuk ısınıyor fakat soğumada kesinlikle başarısız
4. İşte ben bu maddede paşaoğluna suç atıyorum çünkü bu araca bu kadar yüklenmesi iyi değil, amatörce
Stok hali sağlam diyorsan sağlamdır; fakat yapılan yazılım sonrası turbo ölmeye başladı, bugün sanayide tekrar baktırdım, turbo mili arızalanmış, yazılımı sildirmeyeceğim ama artık gaza hiç bir zaman tam olarak basmayacağım, duman attığı an ayağımı gazdan çekeceğim, götürdüğü yere kadar bozulduğu zaman sıfır turbo alacağım.
Turbocharger Kia Cee'D Hyundai i30 1.6 CRDI 115hp ; 766111 282002A160 282012A610 | eBay bu da 115 lik, burdaki turbo sahte olabilir, resimlerden boyut farkı belli olmuyor bide, keşke sanayide foto çekseydim
2. aracın stok halininin dayanıklılığını bilmiyorumda, yazılımlı hali tek seferde cortladı
3. Şasisi benim kullandığım araçlar arasında bariz en dandiği, en azından bana, direksiyon konusunda kesinlikle bir sıkıntı var, bunu hangi foruma girerseniz görürsünüz, ot gibi hissiz bir direksiyon, ben lancerla 1000-1300 devir civarı gezebiliyorum, bu araçta 1300 altı imkansız, motor maksimum hararet seviyesine geldiğinde açıyoruz kaloriferi linea da, gene düşüyor hararet, aynı koşullar bende sağlandığında kesinlikle düşüş olmuyor, ısınması çabuk ısınıyor fakat soğumada kesinlikle başarısız
4. İşte ben bu maddede paşaoğluna suç atıyorum çünkü bu araca bu kadar yüklenmesi iyi değil, amatörce
Stok hali sağlam diyorsan sağlamdır; fakat yapılan yazılım sonrası turbo ölmeye başladı, bugün sanayide tekrar baktırdım, turbo mili arızalanmış, yazılımı sildirmeyeceğim ama artık gaza hiç bir zaman tam olarak basmayacağım, duman attığı an ayağımı gazdan çekeceğim, götürdüğü yere kadar bozulduğu zaman sıfır turbo alacağım.