yalcin
New member
uzun bir aradan sonra eylül ayında yapmayı düşündüğüm proje için şimdiden bir başlık açmayı uygun gördüm, çünkü bence bu çalışma neticelendiğinde kafadaki soruları kendiliğinden çözecek kıvama gelecek.
Kat iptali yada DPF iptali ile downpipe olarak adlandırılan bir çalışma ardından ses yeterli ise ki büyük ihtimal beni tatmin edecek susturuculara dokunmıycam. ama düz boruda çekilebilir kim dur diyebilirki??
herneyse kat iptali ile stage 2 yazılım yaptırmayı düşünüyorum amaç yüksek güç ve ses elde etmek değil sadece motoru rahatlatacak olan iptalden sonra uygun konfigirasyonu yaptırmak neticede gaz çıkış basınçları değişecek ve turbonun çalışması düzenlenecek vs. teknik bilgim herkesden daha azdır o sebeple detayları ben merak ediyorum açıkcası.
ammavelakin Kat iptali gereklimi?
egr iptal etmek nekadar doğru
düz boru çekilirmi
gibi sorular her forumda dönüp duruyor, yaptıran arkadaşlarda var fakat genelde doğru veriye ulaşamıyorum..
daha zamanımız var eylül sonu gibi bu projeyi tamamlamış oluruz inşallah aksilik çıkmazsa.
04.10.2015-bu hafta içerisinde kat iptalini gerçekleştirmiş bulunuyoruz;
bugün sabah yaptığım kısa mesafe bir test sonucu deneyimlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle;
-kat iptali ile motor rahatlıyormu? evet kesinlikle
-kat iptali ile alt devirler ölüyor üst devirler canlanıyormu? evet kesinlikle
-kat iptali ile düzgün tok bir ses elde edebilirmiyim? hayır, son susturucuyu iptal de etmek gerekiyor.(kazanı iptal edip düz boru atılıyor)
-sadece kat iptali aracın çekişini değiştiriyormu? evet kesinlikle
paşaoğlu ile stage2 soft yazılım çalıştık. yazılım sonrası aracın kimyası değişti neredeyse, kat iptali ile ölen alt devirler azda olsa hissedilmedi ama üst devirler özellikle 3000-5000 arası oldukça canlı ve istekli. ayrıca son susturucuyuda iptal edip düz boru çektiğim için ses ise muhteşem(istediğim tok bir sesdi buda oldu)
birde şunuda söylemek isterim; içeri gelen motor sesinde yüzde 20 civarında azalma gerçekleşti bu oran belki daha fazladır büyük ihtimal patlama sesini direk dışarı attığı için motorun hem rölanti sesi hemde dizelin meşhur sesi içeri daha az giriyor, daha sessiz diyebilirim yani. benzinli kullanıyormuş havaları var bende şu sıralar
yakıt tüketimi ise aynı kullanımda devam ederseniz yükselme yok aksine 0.1-0.2 lt. düşüş var gibi. tabii sesi duyayım diye dipgazlarsanız ki dediğim gibi bu sabah yaptığım denemede 7.0 lt. üstüne çıkmaya başlamıştı.
son sözlere gelecek olursak kat iptali(downpipe) marka model farketmeksizin ısrarla tavsiye edeceğim bir çalışma benim için, garantiyi,ceza yerim korkusunu bence bir kenara bırakın ve
aracınızın saklı gücünü açığa çıkarın.
Ekli dosyayı görüntüle 2801Ekli dosyayı görüntüle 2802
Kat iptali yada DPF iptali ile downpipe olarak adlandırılan bir çalışma ardından ses yeterli ise ki büyük ihtimal beni tatmin edecek susturuculara dokunmıycam. ama düz boruda çekilebilir kim dur diyebilirki??
herneyse kat iptali ile stage 2 yazılım yaptırmayı düşünüyorum amaç yüksek güç ve ses elde etmek değil sadece motoru rahatlatacak olan iptalden sonra uygun konfigirasyonu yaptırmak neticede gaz çıkış basınçları değişecek ve turbonun çalışması düzenlenecek vs. teknik bilgim herkesden daha azdır o sebeple detayları ben merak ediyorum açıkcası.
ammavelakin Kat iptali gereklimi?
egr iptal etmek nekadar doğru
düz boru çekilirmi
gibi sorular her forumda dönüp duruyor, yaptıran arkadaşlarda var fakat genelde doğru veriye ulaşamıyorum..
daha zamanımız var eylül sonu gibi bu projeyi tamamlamış oluruz inşallah aksilik çıkmazsa.
04.10.2015-bu hafta içerisinde kat iptalini gerçekleştirmiş bulunuyoruz;
bugün sabah yaptığım kısa mesafe bir test sonucu deneyimlerimi paylaşmak istiyorum sizlerle;
-kat iptali ile motor rahatlıyormu? evet kesinlikle
-kat iptali ile alt devirler ölüyor üst devirler canlanıyormu? evet kesinlikle
-kat iptali ile düzgün tok bir ses elde edebilirmiyim? hayır, son susturucuyu iptal de etmek gerekiyor.(kazanı iptal edip düz boru atılıyor)
-sadece kat iptali aracın çekişini değiştiriyormu? evet kesinlikle
paşaoğlu ile stage2 soft yazılım çalıştık. yazılım sonrası aracın kimyası değişti neredeyse, kat iptali ile ölen alt devirler azda olsa hissedilmedi ama üst devirler özellikle 3000-5000 arası oldukça canlı ve istekli. ayrıca son susturucuyuda iptal edip düz boru çektiğim için ses ise muhteşem(istediğim tok bir sesdi buda oldu)
birde şunuda söylemek isterim; içeri gelen motor sesinde yüzde 20 civarında azalma gerçekleşti bu oran belki daha fazladır büyük ihtimal patlama sesini direk dışarı attığı için motorun hem rölanti sesi hemde dizelin meşhur sesi içeri daha az giriyor, daha sessiz diyebilirim yani. benzinli kullanıyormuş havaları var bende şu sıralar
yakıt tüketimi ise aynı kullanımda devam ederseniz yükselme yok aksine 0.1-0.2 lt. düşüş var gibi. tabii sesi duyayım diye dipgazlarsanız ki dediğim gibi bu sabah yaptığım denemede 7.0 lt. üstüne çıkmaya başlamıştı.
son sözlere gelecek olursak kat iptali(downpipe) marka model farketmeksizin ısrarla tavsiye edeceğim bir çalışma benim için, garantiyi,ceza yerim korkusunu bence bir kenara bırakın ve
aracınızın saklı gücünü açığa çıkarın.
Ekli dosyayı görüntüle 2801Ekli dosyayı görüntüle 2802
Son düzenleme: