babıesrar
New member
- Katılım
- 1 Nis 2013
- Mesajlar
- 798
- Tepkime puanı
- 90
- Puanları
- 0
Yok gelmedi de 5x100 muhabbetini anlamadımÖzelden yazdığım cevap size geldi mi? Gelmediyse 5 x 100 diyorum.![]()
Yok gelmedi de 5x100 muhabbetini anlamadımÖzelden yazdığım cevap size geldi mi? Gelmediyse 5 x 100 diyorum.![]()
[MENTION=8]c@n[/MENTION] zaten o km leri görmez....peki 60 70den sonra dsgnin sorun verdiğine dair yazılar var. o korkutmaz mı ?
dediğinize pek katılmıyorum. Benim aracım düz vites bende 850kmyi görüyorum hep menzil olarak. Otomatik şanzumana gelince kia neden tarih olmuş bir otomatik şanzuman koyuyor bu kadar teknolojik bir araca?neden benzinli aracıda yeni geliştirdiği şanzumanı koyuyor da dizel aracına koymuyor. Hep satış şekilleri. Muhtemelen ellerinde o şanzumanlar kaldı bir şekilde bitiriyorlar. Dikkat ederseniz dsg,edc gibi şanzumanlar hem az yakıp hem de konforu sunuyorlar. Bence kia açısından bir eksiklik.Bu yakıt meselesiyle alakalı konu dışı gibi olacak ama bişey söylemek istiyorum. Ceed almadan önce çok araştırdım. Dizel otomatik araçlar dışında hedefim yoktu. Ki bu sınıf maalesef dar bi sınıf.Özellikle 1.6lar için. Öyle oluncafarklı sınıflar olsa da ceed ile 508 arasında kalmıştım. psa'nın hbleri ilgimi çekmedi açıkcası.. Pejo forumlarında millet 1.6 auto6r şanzuman için yığılma karasızlık birsürü kötü şey yazmıştı. Ama hepsi yakıtta o kasaya göre çok iyi olduğunu söylüyordu. Bunun temel nedeninin auto6rnin otomatikleştirilmiş manuel olması gösteriliyordu. Fakat ben d sınıfı bi araçta ön koltukta yanımda oturanın vites değşimini hissetmesine dayanamayacağımdan 508i çok sevsem de vazgeçtim. TAM OTOMATİK ceedde karar kıldım. Ve zerre vites geçiş hissi yok. Dolayısıyla konfor fora. Şimdi benim anlayamadığım şu ki. Otomatik bi araç kullanacaksak konforun maaliyetli olduğunu unutmayacağız. Ha az yaksın diyeceksek tam otomatiği değil sarsıntılı yığılmalı ama cep yakmayan şanzumanlara yöneleceğiz. Kimsey, eleştirdiğim yok sadece bu ikilemi anlamadım gitti. Az yaksın diyen adama şanzuman berbat diyoruz. kusursuz şanzuman olunca çok yakıyor diyoruz. 1.6 araçlarda sorunsuz masrafsız yığılmasız tek şanzuman sanırım ceeddeki. Hal böyle olunca bence keymize bakmalı. Cebimiz delinince bazen taban yapmalıyız...Uzun oldu hakkınızı helal edin..
düzü de mi çok yakıyor diyorsunuz. Tam anlamadımdediğinize pek katılmıyorum. Benim aracım düz vites bende 850kmyi görüyorum hep menzil olarak.
Tarih olmuş bir şanzıman demek doğru değil: uzun süredir kullanılan, sorunları giderilmiş, yeni eklemeler yapılmış ve birçok mühim firma tarafından hala kullanılan (mercedes, BMW) şanzıman demek daha doğru.dediğinize pek katılmıyorum. Benim aracım düz vites bende 850kmyi görüyorum hep menzil olarak. Otomatik şanzumana gelince kia neden tarih olmuş bir otomatik şanzuman koyuyor bu kadar teknolojik bir araca?neden benzinli aracıda yeni geliştirdiği şanzumanı koyuyor da dizel aracına koymuyor. Hep satış şekilleri. Muhtemelen ellerinde o şanzumanlar kaldı bir şekilde bitiriyorlar. Dikkat ederseniz dsg,edc gibi şanzumanlar hem az yakıp hem de konforu sunuyorlar. Bence kia açısından bir eksiklik.
Keşke 60.000 bin sonra olsa. Standart DSG sorunlarından biri olan şanzımandan ses gelmesi yüzünden, arkadaşım daha 20.000 olmayan arabasında değiştirtti Mekatroniği...peki 60 70den sonra dsgnin sorun verdiğine dair yazılar var. o korkutmaz mı ?
20 bin mi? yuh ya git o parayı ver doğuşa sonra yakıt ekonomisi derken beyin travması geçir.. o kadar erken olduğunu bilmiyordum..Keşke 60.000 bin sonra olsa. Standart DSG sorunlarından biri olan şanzımandan ses gelmesi yüzünden, arkadaşım daha 20.000 olmayan arabasında değiştirtti Mekatroniği...
Neyse konuya gelelim. Fatih Hocam'a katılıyorum. Eğer konvansiyonel otomatik şanzımanın lüksüne sahip olmak istiyorsan, yakıt konusundaki maliyetine katlanmak durumundasınız.
Hiç problem yaşamadan binen insanlar da var. Sorun şu: bu gerçekten bir risk. Çünkü aynı sorunlardan dolayı, bir çok ülkede VW araçlarını geri çağırdı. Öyle azımsanacak miktarda araç da değil.20 bin mi? yuh ya git o parayı ver doğuşa sonra yakıt ekonomisi derken beyin travması geçir.. o kadar erken olduğunu bilmiyordum..
İkinci el ve nasıl kullandığı belli olmayan BMW çakal sürücülerinden almayalım be hocamçözümü basit premium dizel ceed parasına zf şanzımanlı 8ileri benzinli bir bmw almak![]()
Aynen ergin hocamİkinci el ve nasıl kullandığı belli olmayan BMW çakal sürücülerinden almayalım be hocam![]()
Hani sıfır alabilsek tamam. BMW nin tam otomatik şanzımanı bi harika ama...
![]()
Aynen ergin hocam
bilmiyorum 116i deki bu şanzıman mı ama şahsen çok keyif aldım birkaç gün kullandım da.
geçiş hızı, Manuel modu konforu on numara bence. Bilgisayar oyunu gibi zaten vites de joystick şeklinde
çok saçma bir otomatik vites olmadıkça otomatik her türlü candır ya.yıl olmuş 2013 hala debriyaja basıyoruz.
Fatih ben mutlu abiKonu almış başını gitmişBen de babıesrar adlı arkadaşa katılmadan edemiyorum: yaklaşık bir ay önce bir C4 test ettim ve satmayı düşündüğüm arabama yeniden ısındım. O şanzımanı kullanmak için gerçekten rahat bir adam olmak lazım; yoksa adam sürekli tırnaklarını yer sinirden. Ömür, 1.6d'de 8 ileri geldi mi Türkiye'ye? O zaman hemen alalım (rüyasında gördü).
![]()
evet yaDizel bmw ler (1 serisi) hala duz vites...
TeamPASAOGLU
Kusura bakma tembellikten iki mesaj geriye gidemeyen orta yaşlı adam sendromuFatih ben mutlu abi![]()