yeni kia ceed 136 hp DCT alacaklara duyurulur !!!

sirrealsq

New member
Katılım
30 Eki 2015
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
durur vaziyette d1 de gösteriyor. araba asla d2 de kalkmıyor bende... 136 hp 7 ileri .
 

sirrealsq

New member
Katılım
30 Eki 2015
Mesajlar
6
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
29
hocam bilmiyorum ne yapıyorsunuz ama 7 ileri 136hp lik versiyonda şehir içi basa basa bazı yerlerde 150 yaparak bile 8.1 gördüm
uzun yola bi 140,150 ile bazen 190 na çıktığım bile oldu 7.1e gösterdi :)
 

gru

New member
Katılım
30 Eki 2015
Mesajlar
10
Tepkime puanı
0
Puanları
0
durur vaziyette d1 de gösteriyor. araba asla d2 de kalkmıyor bende... 136 hp 7 ileri .
Anladım hocam. Bazı DSG'lerde var bu durum, o yüzden sordum. Bizde makyajsız kasa var. Onu almaya gittiğimizde DCT'yi de test ettim. Vites geçişleri vs. gayet iyiydi. İyi günlerde kullanın..
 

zeg

New member
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
82
Tepkime puanı
7
Puanları
0
Yenilenen ceed dct kullanan arkadaşlara bir sey sormak istyrm.
Ben ceed conp plus duz vites( 2014 MODEL)kullanyrm premium dct yi kullanmadim kullanmadan da almam acikcasi ama
Sadece merakimdan soruyorum aldiktan sonra bir pismanliginiz oldumu?tavsiye edermisiniz .gecen bakimdan sonra baktim arabanin motoru ve şanziman degismis bir iki ufak makyaj yapmislar direksiyon istma felan koltuklar hala ayni verilen parayi hakedecekmi yani?
Sonucta guzel araba. acaba biraz daha bekleyip kasanin degismesini mi beklesem
KUSURA BAKMAYIN UZUN BIR SORU OLDU
 

ugrkrt

New member
Katılım
28 Eyl 2015
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Dct den yana pismalik duymazsiniz.gecislerde cok iyi bence.tam durmadiginizda 2.viteste kalkiyo ama cok da sorun olmuyo acikcasi süruste.ben 2011 focusdan sonra aldim.daha önce ceed test sürüsü disinda kullanmadim.benim icin tek sorun konfor biraz daha iyi olabilirdi diye düsunuyorum.süspansiyon darbe emisi yeterli degil ve bazen ses cikariyo.zaten ceed kullaniyosunuz siz daha iyi bilirsiniz bunlari.onun disinda ben yeni bir ceed li birisi olarak pisman degilim.soyle bi durum var acikcasi gidip focusun golfun dizel otomatik ayni donanimina 15-20 bin fazla vermektense ceed almak cok daha mantikli.ama 2014 varsa beklemeniz daha mantikli olur yeni kasayi .
 

zeg

New member
Katılım
13 Eki 2013
Mesajlar
82
Tepkime puanı
7
Puanları
0
Tesekkur ederim uğur bey
 

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
43
Uzun zamandır işlerin yoğunluğundan oğlanı büyütme telaşından ötürü foruma bir süre giremedim.Bu süre zarfında yeni Ceed çıkmış ve daha dün akşam inceleme fırsatım oldu.Yeni Ceed alan arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun.Keyifle,zevkle,kazasız belasız güzel günlerde binmeyi nasip etsin.Fiyatlar zaten almış başını gitmiş durumda.Ben şahsen yeni Ceedlerde +7hp ve Dct 7 vites dışında estetik açıdan veya aracın çizgileri açısından büyük bir değişiklik beklemiyordum ve beklediğim gibide oldu.Şu anda sahip olduğum premium paket aracımdan çok memnunum ve 40.000 Km'de aracımı ne kadara satabilirim net bir fikrim yok ama aşağı yukarı en az 20.000 TL daha üstüne ekleyip +7 hp'yi geçiyorum,Dct 7 ileri ünitesine vermeye değer mi onu düşünmek lazım.Donanım açısından elektrikli koltuk olmasada olur dediğim aracımda 1-2 ek donanım daha koyulması neticesinde 20.000 TL vermek,bindiğim ve bildiğim bir aracı elimden çıkarmak için bana yeterli gelmedi.Ancak Ceed ile ilk defa tanışacaksam o zaman belki düşünürdüm.Yeni şanzıman nasıldır ne sorun çıkarabilir ilk etapta garanti olduğu için beni korkutmaz ama o kadar para verip servislerde sürünme ihtimalinide es geçemem.Benim gibi Ötv zammı gelmeden araç alan arkadaşlarında sanıyorum fiyata bakılacak olursa elindeki araçlarının kendileri açısından kıymetinin her geçen gün arttığını düşünüyorum.Bir ara maceraya girip satmayı düşünsemde her geçen gün bu düşünceden adım adım uzaklaşıyorum.45.000 km bakımı yaklaştı ve gitmişken yeni şanzımanı denemek için test sürüşü rica edeceğim ancak tatminkar bir ünite olsa dahi kasa değişmeden bende aracı değiştireceğimi sanmıyorum.
 

akrepkral86

New member
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
678
Tepkime puanı
45
Puanları
0
Serkan değiştirmeye değer mi değmez mi ona sen karar verebilirsin ancak ama bana göre değer çünkü ben bu aracı yakıt tüketimi daha düşük diyerek aldım ve gerçekten memnunum %30-35 civarı daha düşük yakıyor birde yeni ceed'in malzeme kaliteside bazı yerlerde(direksiyon derisi,cam açma kapama tuşları vs.) artmış artı olarak süspansiyonlar daha yumuşak ve bariz seviyede iyileşmiş.:cool:
 

pepe

Active member
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
511
Tepkime puanı
57
Puanları
28
Yaş
38
Serkan değiştirmeye değer mi değmez mi ona sen karar verebilirsin ancak ama bana göre değer çünkü ben bu aracı yakıt tüketimi daha düşük diyerek aldım ve gerçekten memnunum %30-35 civarı daha düşük yakıyor birde yeni ceed'in malzeme kaliteside bazı yerlerde(direksiyon derisi,cam açma kapama tuşları vs.) artmış artı olarak süspansiyonlar daha yumuşak ve bariz seviyede iyileşmiş.:cool:
Süspansiyon konusunda sana hak veriyorum çok yumuşak ve konforlu...Tümseği ve çukurları hissetmiyorsunuz neredeyse
 

Serkan OĞUZ

New member
Katılım
28 Eki 2013
Mesajlar
1,127
Tepkime puanı
280
Puanları
0
Yaş
43
Serkan değiştirmeye değer mi değmez mi ona sen karar verebilirsin ancak ama bana göre değer çünkü ben bu aracı yakıt tüketimi daha düşük diyerek aldım ve gerçekten memnunum %30-35 civarı daha düşük yakıyor birde yeni ceed'in malzeme kaliteside bazı yerlerde(direksiyon derisi,cam açma kapama tuşları vs.) artmış artı olarak süspansiyonlar daha yumuşak ve bariz seviyede iyileşmiş.:cool:
Doğrudur muhakkak artıları vardır ve olmak zorunda yoksa başka türlü satamaz bu piyasada.Ben sadece işin +20.000 TL civarı paraya değer değmez kısmını düşünüyorum.Çünkü bu kadar para verdikten sonra elimdekinden çok farklı artıları olması gerektiğini düşünüyorum.En azından artık deri koltuk koymasını beklerdim en basit örnek.Bakalım test sürüşü yaptıktan sonra fikirler dahada netleşir:)
 

akif_ulucay

New member
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
arkadaşlar merhaba..
daha öncede söylediğim gibi 7 ileri yeni ceed almış ve ilk izlenimlerimi paylaşmiştım.daha fazla kullanınca şanzuman ile bazı sorunlarla karşılaştım daha önceki aracımda ceed oldğundan karşılaştırma şansımda gayet güzel oludu sorunlara gelince
1.star stop devredeyken yada devre dışındayken ilk kalkışta bazen araç bağırıyor 2000-3000 devire geliyor fakat araç hareket etmiyor(sanki manuelde vitesli araçta tam geçmemiş yarı viteste kalmış gibi)daha sonra vites geçişini yapıp öyle geçiyor bu eski şanzumanda olmayan bi sorundu
2.düşük hız yüksek viteste ilerlerken bi anda gaza yüklendiğinizde nrmal olarak en uygun vitese geçip tork verme yaoıyor fakat bunu biraz geç algılıyor buda eskisinde yoktu
3.normalde afyonda ikamet ediyorum yani trafik yok fakat 3 gün önce istanbulda trafikteyken şanzuman ısısı yüksek güvenli şekilde durun uyarısı verdi 2009 modelden beri ceed kullanıyorum golf kullanıyorum hiç bir otomatik vites araçta bu uyarı ve sıkıntıları görmemiştim
bu sıkıntılarla birlikte eresine gittim sorunları paylaştım aldığım cevap;
-dct şanzumanlar ilk kalkışta yarım viteste durur vitesi her durduğunuzda n konumda kullanın
-bu şanzumanlr eskisi gibi tork patlamasını hemen yapmaz her vitesi hazır tuttuğu için uygun vitesi vermesi zaman alıyor normaldir
-yine dct şanzumanlar çift kavramalaı olğu için trafikte baskı balataları çok ısıtıyor lütfen her dur kalkta vitesi n konumunda kullanın(ısınma şikayeti çok fazla geldiğinide ifade ettiler)
ve benim bu şikayetlerimden fazlaca almışlar fakat önerdikleri hep aynı her durduğumuzda n konumuna almamız olacakmış o kadar farkı modelde otomatik araç kullandım hiç birisinde n ye almadım ve bu problemler olmamıştı yani yeni şanzumanın tek artısı sadece yakıt tasarrufu onun haricinde çok fazka eksisi var eskisine göre 136 beygir olmasına rağmen eski ceed daha seri kalkış yaptığınıda söyleyeyim onuda sorduğumda eski şanzumanın daha seri torku ilettiği için eski ceed daha seri dediler uzun lafın kısası 100km yakıt tasarrufu için bu kadar eksi hoşuma gitmedi açıkcası yeni dct şanzumanda eğer burdan arkadaşlarımda trafikte şanzuman ısısı yüksek uyarısı alan olursa yapması gereken emniyet şeridine geçip 5 dk beklemek olcak servisin dediği buydu bana 80 bin tl ye araç alıyoruz trafikte 5 dk soğumasını bekliyoruz buda çok ilgiç bi durum saygılarımla
 

bmx

New member
Katılım
16 Ağu 2012
Mesajlar
105
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
istanbul
Toyotaların otomatik corollarında da şanzıman ısındı sorunu veriyordu.işin yoksa sağa çek bekle bu nedenle bir çok kişi Toyota otomatikten uzak duruyordu.Kia'da da böyle sorun varsa sıkıntı büyük demektir hiç bulaşmamak en mantıklısı.2010 model ceed var çok yaktığı için zamanı gelince yenilemeyi düşünmüştüm böyle devam edeyim ben
 

akrepkral86

New member
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
678
Tepkime puanı
45
Puanları
0
Arkadaşlar benim aracın motoru düşük devirlerde biraz sesli çalışıyor gibi geliyor eski ceedimde düşük devirlerde ses duymuyordum neden böyle anlayamadım gerçi passatlara felan baktım onlarda düşük devirlerde çok ses yapıyor bu euro6 motorların çalışma prensibi mi böyle acaba bilmiyorum
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Araçta sadece mekanik olarak iyileştirmeler mevcut.
Direksiyon, arka süspansiyon, amortisörler, tekerlek açıları vs. ÖZetle ilk çıktığı günden bugüne kadar yapılan bütün testlerde, test sonuçlarında her zaman yapılan eleştirilere yönelik iyileştirmeler yapılmış. Haliyle servistekilerin bile haberinin olmadığı bu yenilikler rekabet gücünün artıramıyor. Ben butun bu yenilikleri gördüm ve baktık.

Dct şanzumana gelince , Allah yardımcınız olsun diyorum. Ben olsam kesinlikle uzak dururdum. Heleki Çelik motor gibi bir distiribitör varken...
Alan arkadaşlarada bir tavsiyem olacak. Yine bu forumda bu bilgiyi paylaşmıştım. Okuyanlar hatırlar. Kullandıkça baskı balatanız aşınacaktır. Her bakımda şanzumanın baskı balata konumunu tanıttırın. Yani kalibrasyon yaptırın. Renault ve wolswagenden tecrübe :)
Doğrudur muhakkak artıları vardır ve olmak zorunda yoksa başka türlü satamaz bu piyasada.Ben sadece işin +20.000 TL civarı paraya değer değmez kısmını düşünüyorum.Çünkü bu kadar para verdikten sonra elimdekinden çok farklı artıları olması gerektiğini düşünüyorum.En azından artık deri koltuk koymasını beklerdim en basit örnek.Bakalım test sürüşü yaptıktan sonra fikirler dahada netleşir:)
arkadaşlar merhaba..
daha öncede söylediğim gibi 7 ileri yeni ceed almış ve ilk izlenimlerimi paylaşmiştım.daha fazla kullanınca şanzuman ile bazı sorunlarla karşılaştım daha önceki aracımda ceed oldğundan karşılaştırma şansımda gayet güzel oludu sorunlara gelince
1.star stop devredeyken yada devre dışındayken ilk kalkışta bazen araç bağırıyor 2000-3000 devire geliyor fakat araç hareket etmiyor(sanki manuelde vitesli araçta tam geçmemiş yarı viteste kalmış gibi)daha sonra vites geçişini yapıp öyle geçiyor bu eski şanzumanda olmayan bi sorundu
2.düşük hız yüksek viteste ilerlerken bi anda gaza yüklendiğinizde nrmal olarak en uygun vitese geçip tork verme yaoıyor fakat bunu biraz geç algılıyor buda eskisinde yoktu
3.normalde afyonda ikamet ediyorum yani trafik yok fakat 3 gün önce istanbulda trafikteyken şanzuman ısısı yüksek güvenli şekilde durun uyarısı verdi 2009 modelden beri ceed kullanıyorum golf kullanıyorum hiç bir otomatik vites araçta bu uyarı ve sıkıntıları görmemiştim
bu sıkıntılarla birlikte eresine gittim sorunları paylaştım aldığım cevap;
-dct şanzumanlar ilk kalkışta yarım viteste durur vitesi her durduğunuzda n konumda kullanın
-bu şanzumanlr eskisi gibi tork patlamasını hemen yapmaz her vitesi hazır tuttuğu için uygun vitesi vermesi zaman alıyor normaldir
-yine dct şanzumanlar çift kavramalaı olğu için trafikte baskı balataları çok ısıtıyor lütfen her dur kalkta vitesi n konumunda kullanın(ısınma şikayeti çok fazla geldiğinide ifade ettiler)
ve benim bu şikayetlerimden fazlaca almışlar fakat önerdikleri hep aynı her durduğumuzda n konumuna almamız olacakmış o kadar farkı modelde otomatik araç kullandım hiç birisinde n ye almadım ve bu problemler olmamıştı yani yeni şanzumanın tek artısı sadece yakıt tasarrufu onun haricinde çok fazka eksisi var eskisine göre 136 beygir olmasına rağmen eski ceed daha seri kalkış yaptığınıda söyleyeyim onuda sorduğumda eski şanzumanın daha seri torku ilettiği için eski ceed daha seri dediler uzun lafın kısası 100km yakıt tasarrufu için bu kadar eksi hoşuma gitmedi açıkcası yeni dct şanzumanda eğer burdan arkadaşlarımda trafikte şanzuman ısısı yüksek uyarısı alan olursa yapması gereken emniyet şeridine geçip 5 dk beklemek olcak servisin dediği buydu bana 80 bin tl ye araç alıyoruz trafikte 5 dk soğumasını bekliyoruz buda çok ilgiç bi durum saygılarımla
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
dururken cift kavrama olsun olsun n ye alın hem arka balataları korursunuz hemde cift kavramanın mekatroniğine zarar vermezsiniz. hatta dur kalklarda kendini hep 2viteste tutuyorsa aracı, kendiniz triptronige atıp 1 e alınki gereksi aptal saptal vitesi büyütmesin :)
 

ERGIN

New member
Katılım
7 Eyl 2014
Mesajlar
209
Tepkime puanı
76
Puanları
0
arkadaşlar merhaba..
daha öncede söylediğim gibi 7 ileri yeni ceed almış ve ilk izlenimlerimi paylaşmiştım.daha fazla kullanınca şanzuman ile bazı sorunlarla karşılaştım daha önceki aracımda ceed oldğundan karşılaştırma şansımda gayet güzel oludu sorunlara gelince
1.star stop devredeyken yada devre dışındayken ilk kalkışta bazen araç bağırıyor 2000-3000 devire geliyor fakat araç hareket etmiyor(sanki manuelde vitesli araçta tam geçmemiş yarı viteste kalmış gibi)daha sonra vites geçişini yapıp öyle geçiyor bu eski şanzumanda olmayan bi sorundu
2.düşük hız yüksek viteste ilerlerken bi anda gaza yüklendiğinizde nrmal olarak en uygun vitese geçip tork verme yaoıyor fakat bunu biraz geç algılıyor buda eskisinde yoktu
3.normalde afyonda ikamet ediyorum yani trafik yok fakat 3 gün önce istanbulda trafikteyken şanzuman ısısı yüksek güvenli şekilde durun uyarısı verdi 2009 modelden beri ceed kullanıyorum golf kullanıyorum hiç bir otomatik vites araçta bu uyarı ve sıkıntıları görmemiştim
bu sıkıntılarla birlikte eresine gittim sorunları paylaştım aldığım cevap;
-dct şanzumanlar ilk kalkışta yarım viteste durur vitesi her durduğunuzda n konumda kullanın
-bu şanzumanlr eskisi gibi tork patlamasını hemen yapmaz her vitesi hazır tuttuğu için uygun vitesi vermesi zaman alıyor normaldir
-yine dct şanzumanlar çift kavramalaı olğu için trafikte baskı balataları çok ısıtıyor lütfen her dur kalkta vitesi n konumunda kullanın(ısınma şikayeti çok fazla geldiğinide ifade ettiler)
ve benim bu şikayetlerimden fazlaca almışlar fakat önerdikleri hep aynı her durduğumuzda n konumuna almamız olacakmış o kadar farkı modelde otomatik araç kullandım hiç birisinde n ye almadım ve bu problemler olmamıştı yani yeni şanzumanın tek artısı sadece yakıt tasarrufu onun haricinde çok fazka eksisi var eskisine göre 136 beygir olmasına rağmen eski ceed daha seri kalkış yaptığınıda söyleyeyim onuda sorduğumda eski şanzumanın daha seri torku ilettiği için eski ceed daha seri dediler uzun lafın kısası 100km yakıt tasarrufu için bu kadar eksi hoşuma gitmedi açıkcası yeni dct şanzumanda eğer burdan arkadaşlarımda trafikte şanzuman ısısı yüksek uyarısı alan olursa yapması gereken emniyet şeridine geçip 5 dk beklemek olcak servisin dediği buydu bana 80 bin tl ye araç alıyoruz trafikte 5 dk soğumasını bekliyoruz buda çok ilgiç bi durum saygılarımla
Ben bu yüzden son iki üç senedir şiddetle tek veya çift kavrama farketmeksizin tüm robotize şanzımanlara karşı çıkıyorum.
Yüz kilometrede yarım litre az yakacak diye ve otobanda bastığım zaman yarım milisaniye hızlı vites büyütecek (dikkat düşürme değil) diye otomatik vitesin asli görevi olan trafikte rahat ettirme kriterlerinin hepsinden ferakat etmek bana mantıklı gelmiyor. keza bu yüzden Opel ve Peugeot robotize şanzımandan uzaklaştı, keza bu yüzden sorunsuzluk abidesi Mazda hiçbir zaman bulaşmadı, keza bu yüzden BMW sadece pist canavarı olacak modellerde çift kavrama kullanırken normal kullanıcılar için ZF 8 ileri tork konvertörlü kullandı... Şöyle bir liste yaparsak, robotize şanzıman aldım diyelim; ne kazandım ne kaybettim:

Kazandıklarım:
- Tam gaz otobanda gazlarken viteslerim milisaniye daha hızlı büyüdü.
- Otoban kullanımında yarım litre ile bir litre arası daha az yaktım. (Kimse şehir içinde az yakıyor demesin, kendi deneyimim dahil sıkışık İstanbul trafiğinde 7-8 litreden az yakan robotize şanzımanlı dizel görmedim, herkes büyük hayallerle alıyor, 7-8 litre tüketimi görünce sesi soluğu kesiliyor forumlarda)

Kaybettiklerim:
- Periyodik olarak debriyaj baskı balata masrafı çıktı (Hemde çift kavramalılarda çift debriyaj baskı balata masrafı).
- Tork konvertörlü otomatiklerin direkt ve anında tepki veren, sürücünün gaz oranıyla doğru orantılı aracın hızlanma tepkilerini kaybettim.
- Sıkışık trafikte 1-2 vitesler arasında kararlı değişimi kaybettim.
- Salih arkadaşımızın belirttiği gibi her bakımda kalibrasyon derdi çıktı başıma.
- Vites büyütürken kazandığım milisaniyelik hızlı değişiminin karşılığında esas önemli olan sollamalarda ara hızlanmalarda ani vites düşürme hızını kaybettim.
- Isınma sorunu diye başbelası yeni bir sorunla tanıştım.
- Sıkışık trafikte otomatiğin rahatlığı olan vitese dokunmamak yerine habire N'ye alıp hareket halinde D'ye alma işi çıktı başıma.
- Mekatronik gibi arıza riskleri yüzünden saatli bomba psikolojisine girdim.
- Herşeyi geçtim, gaz pedalı basıncını istediğim gibi ayarlayarak istediğim viteste kalmasını veya büyütmesini ayarlayabiliyorken, yani şanzımana ben hükmederken robotize şanzımanda benim adıma karar veren saçmasalak bir beyin çıktı karşıma.

Şimdi bunca eksiye rağmen robotize şanzıman alır mıyım? Aklımı peynir ekmekle yersem evet alırım... Sonra da oleeey vitesim milisaniye hızla daha hızlı büyüyor diye kendimi teselli etmeye çalışırım.
Bu arada bu bahsettiklerim Kia/Hyundai grubuna özel değil, tüm robotize şanzımanlar için geçerlidir. Örneğin google' a girip "DSG failure" yazarsanız çıkacak sevgi dolu şikayet yazılarının milyar tane olması sizleri yeteri kadar aydınlatacaktır.
 
Son düzenleme:

akif_ulucay

New member
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
dediğimi gibi önceki aracımda ceed ve herşeyinden memnundum ağır bir kaza geçirdim yağmurda kaydırıp takla attım araç inanılmaz sağlamlıkla çıktı o taklalardan ve ben içirsinden çizik almadan kendim çıktım Allaha şükür bir arkadaşımda saatte 170km hızla giderken domuza çarptıhava yastıklarını açtı ama şasesinde en ufak oynama olmadı aracın yani ceedin sağlamlığını en iyi test edenlerdenim araç pert oldu yine ceed aldım daha az yakıyomuş daha güçlüymüş diyerekten ama dct şanzumanın böyle olacağını bilmiyordum eğer bu sorunları biliyo olsaydım kesinlikle ceed almazdım gider golf alırdım bana göre kusursuz şanzumana sahip.ben bu hataları görünce fabrikasyon hata sanırım muhtemelen garantiden şanzumanı değiştireceğiz diyeceklerini sanarak gitmiştim servise ama arıza değil bu modeller böyle dediler resmen :) yapacak bi şey yok bi müddet daha kullanıp kia dan uzaklaşmak gerekiyor sanırım..
 

inimicus

New member
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
875
Tepkime puanı
142
Puanları
0
Yaş
49
Konum
Ankara
dediğimi gibi önceki aracımda ceed ve herşeyinden memnundum ağır bir kaza geçirdim yağmurda kaydırıp takla attım araç inanılmaz sağlamlıkla çıktı o taklalardan ve ben içirsinden çizik almadan kendim çıktım Allaha şükür bir arkadaşımda saatte 170km hızla giderken domuza çarptıhava yastıklarını açtı ama şasesinde en ufak oynama olmadı aracın yani ceedin sağlamlığını en iyi test edenlerdenim araç pert oldu yine ceed aldım daha az yakıyomuş daha güçlüymüş diyerekten ama dct şanzumanın böyle olacağını bilmiyordum eğer bu sorunları biliyo olsaydım kesinlikle ceed almazdım gider golf alırdım bana göre kusursuz şanzumana sahip.ben bu hataları görünce fabrikasyon hata sanırım muhtemelen garantiden şanzumanı değiştireceğiz diyeceklerini sanarak gitmiştim servise ama arıza değil bu modeller böyle dediler resmen :) yapacak bi şey yok bi müddet daha kullanıp kia dan uzaklaşmak gerekiyor sanırım..
Merhaba, DSG de pişmanlıktır onu da belirtmek lazım. Arıza yaparsa değişim için istenen ücretler fahiş. Garantiyi uzatsan yetkili servisin periyodik bakım ücretleri fahiş. En geç 100k kmde baskı balata revizyon için dışarıda bir ustaya bayılacağın 3500 lira fena. Bunları da hesaba katman gerek. Ayrıca o ısınma derdi DSG'de de vardı zamanında. Vitesi boşa almak pek sorun değil. Şanzıman yağının rölantide çalışırken çıktığı ısılar yüzünden ben de uzun süreli beklemelerde N'ye alıyorum. Ceed varken de alırdım.
 

akif_ulucay

New member
Katılım
11 May 2015
Mesajlar
22
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
35
abim de golf 4ten beri golf kullanıyor şuan golf 7 highline var dolayısıyla bende çok fazla kullanıyorum golfü şimdiye kadar hiç bir şansuman hatasıyla karşılaşmadık.belki biz şanslıyızdır golf konusunda bilemem fakat her model otomatik araç kullanıyorum 30sn lik ışıklarda hiç birinde N konumuna almadın bi arkadaşımızın dediği gibi o zman otomatik kullanma rahatlığı neresinde bunun her durduğunda vitese dokunacaksak bende o mantıktayım ama eğer ceed kullanıyosak bundan sonra alışcaz artık vites koluyla münasebete ;)
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
En iyi çift kavramalı marka


Garanti kapsamındaki olandır ;);););)
 
Üst