Şikayet Ceed 2011 Konsol şişme ve ayrılmaları

MUSA DENİZ

New member
Katılım
31 Tem 2017
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
IMG-6313.jpg

aynı sorun bende de var 2009 model aracım herhalde ne bayraktar ne de başka bir kia servisi kabul etmez bu hatayı diye düşünüyorum istanbul da buna çözüm bulan varsa lütfen bilglendirirse çok sevinirim
 

kokoci35

New member
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
merhaba arkadaşlar bende de aynı sorun var. nereye ne yazıyor örnek şablon atarsanız ben de gerekli şikayetleri yapayım.

Garanti devam ediyorsa servise gidiyorsun çözümü yeni parça değişimi . Garantisi yoksa çözümü yok rezalet gerçekten. Viledanın sapı kırıldı mail attım adamlar ücret almadan kargo ile gönderdiler. Arabamın fabrikasyon kaynaklı hatasını parayla çözemiyoruz. :mad::mad::mad::mad:
 

Traylor

New member
Katılım
30 Tem 2017
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
Beylikdüzü
tüketici mahkemesine başvursak sonuç alamaz mıyız ? bu şekilde madur etmeleri gerçekten saçma. bu konuyu olumlu sonuç alana kadar irdeleyeceğim..
 

kokoci35

New member
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
kia.com.tr attığım mesaj 2011 yılında almış olduğum 5 yıl garantili ** ** plakalı kia ceed model aracımın garanti kapsamında 1 kere gögüs ön panel güneşten kaynaklı olarak ücretisiz değişimi sağlanmıştır bu kronik problem tekrar nüksetmiştir bu problemden ötürü aracımın görüntüsü her geçen gün kötüleşmektedir. tekrardan ücretsiz değişim talep etmekteyim 1. değişim kia mercanlar otomativ gaziemirde gerçekleşmiş olup 2. değişim için sizden bilgi beklemekteyim yardımlarınızı rica ederim saygılarımla
 

kokoci35

New member
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
37
Arkadaşlar 2011 model 73000 km aracımın göğsü ön cam hava kanallarının yanından ve diz mesafesi bölgelerinden ayrılmaya ve şişmeye başladı. Söke servisine gittim. Garanti biteli 5 ay olmuş dediler. Gene de merkeze ileteceklerini söylediler. Söke de Erdinç bey sağ olsun ilgilendi ve bana geri dönüş yaptı. Kia Merkezin aracımın garantisinin 5 aya geçtiğini ve garanti dışı kaldığını bildirdiklerini iletti. Yani 40 yaşındaki Hacı Muratta bile olmayacak bir rezillik oluyor, göğüs patlıyor şişiyor, koca Kia! Bunu garanti dışı diyor. Halbuki bakın garanti dışı kalacak konular da konsol yani göğüsle ilgili hiçbir şey yoktur. Yani bozulan göğüsler garanti kapsamında süresi dolsun dolmasın (dışarıdan bir darbe veya etki olmadan konsollar) değiştirilmeli. Ben şimdi aynı maili Kore merkeze de göndereceğim. İnsanlarımızı aptal yerine koymasınlar. Bu tamamen üretim hatasıdır. Dün ve bugün iki kere İst. merkezden aradılar üretim hatası olmadığını ücret karşılığı değişeceklerini bildirdiler.
Benim bu sorunu yaşayan herkesten isteğim toplu halde Koreye de yazalım. İlla ki motor arızası vb. arızalar mı olmalı ki KİA arabalarını geri çağırsın. bakın diğer firmalar en ufak hatada binlerce aracını geri çağırıyor. Bizlerde hakkımızı arayıp toplu şekilde hareket edelim. Her platformda ÇELİK Motorun bu tutumunu paylaşalım ki tüketicimizi aptal yerine koyma huylarından vazgeçsinler.
Ben Avrupa ve Kore KIA merkezlerine mailler atıyorum sizlerde atın paylaşın lütfen


dostum merhaba;

aracımı servise götürdüm garantisi bitmişti fotoğraf çektiler çelik motora gönderdiler parça değişim onayı geldi 30-40 gün ürün parça tedariği için süre geçecek sende git değiştirsinler inşallah senin aracada onay gelir iyi bayramlar şimdiden

[MENTION=3447]MUSA DENİZ[/MENTION] [MENTION=3443]Traylor[/MENTION]
 

AHMET34

New member
Katılım
19 Eyl 2017
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Benzer durum benim aracımda da mevcut 2010 model motion aracımın ön gövdesi kalktı. Bunun yanısıra EPS problemi mevcut direksiyonum takır tukur 70bin den 100.000e kadar sürdüm artık can güvenliğimi düşünerek direksiyoncuda 500TLye yaptırdım. Direksiyon kutumda da boşluk varmış. Şimdi de aks iç başlarımın ikiside değişmesi gerekiyormuş. Şu an maalesef paldır küldür titreye titreye araba kullanıyorum. Sol aynam tangır tungur titriyor... Teker rulmanı değişti. O değişti bu değişti... Çelik motor kime nasıl yardımcı oluyor bilmiyorum ama bana büyük kazık attılar. aracımın sileceğine kadar yetkili serviste değiştirdim. Bakımlarını serviste yaptırdım. Bana garantiniz bitmiş bakımlarınız düzensiz diye sözde cevap verdiler.Servisi de rezalet kendisi de rezalet. Diğer detaylara servis ismine girmiyorum ama tüm muhataplarıma hakkımı helal etmiyorum.Benim için bu marka bitmiştir... Yeni alım yapacak arkadaşlarda bunları bilsin...
 

Cee'der

New member
Katılım
16 Eki 2017
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Herkese merhaba.



2011 model cool paket ceed kullanıyorum. Genel olarak araçtan çok memnunum. Atikligi, hızlanması memnun ediyor. Dikkatli kullanımda gerçekten ekonomik.



Benim aracımda, kronik hale gelen göğüs açılma problemi mevcut. Göğsün açılması neticesinde teyp üstündeki LCD panelde çalışmıyor. LCD panelin değiştirilme işi sonraki iş. Öncelikle göğsü halletmem lazım. Daha önce göğüs yaptıran, yapıştırtan oldu mu? Ankara'da bildiğiniz döşemeci önerilerinizi bekliyorum.
 

ismlckr

New member
Katılım
20 May 2019
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar bende de 2010 cee'd sw var ve aynı problem benim aracimda da mevcut. Servsiten çelik motora basvurumuzu yaptık ama red ettiler... Tekrar basvuracagim bu sorunu red edildikten sonra çözen var mı? Ayrıca Avrupa ve Kore Kia ya mail atan oldu mu? Mahkemeye başvuran oldu mu?
 
Üst