Kia Ceed kaza ve Erbek Oto Rezaleti
Arkadaşlar öncelikle herkese kazasız sürüşler diliyorum, inanın ufakta olsa büyükte olsa kazaya karıştıysanız ve bu sorunu servis ile çözmek istiyorsanız Allah yardımcınız olsun.
31 ekim cuma günü e-5 te seyir halinde seyrederken yağmurlu havada kamyon aracımın arkasından çarptı. Kazayı çok uzatmak istemiyorum.
Neyse Erbek otoya geçtiğimiz cumartesi aracımı bıraktım. aracın bagaj kapağında göçük ve tamponunda ufak hasar vardı. Sigorta şirketi boya ve onarım vermiş. Yaklaşık 4 gün aracım serviste kaldı ve perşembe akşamı getirip bana teslim edildi.
Mağduriyetim de buradan sonra başladı zaten.
Aracı servis elemanı getirdi ve bir baktım bagaj kapağında kia logosu, ceed ve crdi amblemleri takılmamış. Nerede bunlar dedim, arkadaş " varmıydı dedi"?
Kia logosunun bu araçta olduğuna ikna ettikten sonra Erbek hasar uzmanı Çiğdem hanımı aradı. Daha sonra telefonu bana verdi. Çiğdem hanım gayet rahat şekilde bu tarz durumların olabileceğini belirtti(!) Serviste sürekli karşılaşılabilen bir durummuş gibi kapaktaki logoların neden kontrol edilmediğini sordum. Unutulmuştur dedi. Sinirlenmemek için kendimi zor tuttum çünkü şaşırmıştım bu tarz bir durum ilk kez başıma geldi. Haftasonu getirin logoyu takalım dediler. Benim hiçbir işim yokmuş gibi gereksiz ve saçma bir sebep yüzünden tekrar servise gitmek zorunda kaldım.
Keşke sorunlar bununla bitseydi...
Göçük sol farın uç kısmına kadar uzanıyordu ve burada da hasar vardı. Teslim ederken özellikle bu bölümü göstermeme rağmen o hasar düzeltilmemiş. Bagajın ortasındaki hasar düzeltilip teslim edildi. Neden böyle oldu diyorum, ses yok. Yine normal bir durum olarak karşılandı. Delirmek üzereyim, hiç konuşmadım çünkü konuşursam ağır konuşacaktım. Aracı bırakın tekrar boyayalım dediler. Güzel kardeşim benim aracım deneme tahtası mı? 2 gün önce boyanan araç tekrar boyanır mı? Bu nasıl bir pişkinlik? Kesinlikle hiçbirşey yapmayın sadece logoyu takın ben gidiyorum başka bir ustada yaptıracağım o kısmı dedim ve çıktım. Yine herşey normal(!)
Usta(!) boyacı arkadaş kendince araca pasta yapmış. Aracın heryeri pasta lekesi içinde. Birkaç kenar bölümüne polisaj makinasını dikkatsiz kullandığı için astara kadar boyasını almış, ve hala pişkinlik devam ediyor sanki hiçbirşey yokmuş gibi. Yeni boyanmış aracın bagaj kapağı ve tamponu çizikler içerisinde, ilk kez böyle birşeyle karşılaştım.
Resimlerden de gayet açık ve net gözüken durum beni çok üzdü ve asla asla bu servise tekrar uğramayacağım.
Çelik motoru aradım hemen fakat haftasonu çalışmıyorlar. Pazartesi günü ilk işim çelik motoru aramak ve mağduriyetimi en sert şekilde dile getirmek olacak. Ayrıca Kia Korea merkezine de detaylı şekilde, görsellerle birlikte bir mail atacağım. İşin takibinde olmaları için elimden geleni yapacağım.
Çelik motordan bir şey çıkacağını sanmıyorum ancak Kia merkezden müşteri memnuniyeti adına bir adım atılacağını düşünüyorum.
Size tavsiyem bu tarz küçük kazalarda lütfen kasap servisleri kullanmayın, iyi bir usta ile sorunuzu çözün.
Bana çok büyük ders oldu.
Arkadaşlar öncelikle herkese kazasız sürüşler diliyorum, inanın ufakta olsa büyükte olsa kazaya karıştıysanız ve bu sorunu servis ile çözmek istiyorsanız Allah yardımcınız olsun.




31 ekim cuma günü e-5 te seyir halinde seyrederken yağmurlu havada kamyon aracımın arkasından çarptı. Kazayı çok uzatmak istemiyorum.
Neyse Erbek otoya geçtiğimiz cumartesi aracımı bıraktım. aracın bagaj kapağında göçük ve tamponunda ufak hasar vardı. Sigorta şirketi boya ve onarım vermiş. Yaklaşık 4 gün aracım serviste kaldı ve perşembe akşamı getirip bana teslim edildi.
Mağduriyetim de buradan sonra başladı zaten.
Aracı servis elemanı getirdi ve bir baktım bagaj kapağında kia logosu, ceed ve crdi amblemleri takılmamış. Nerede bunlar dedim, arkadaş " varmıydı dedi"?
Kia logosunun bu araçta olduğuna ikna ettikten sonra Erbek hasar uzmanı Çiğdem hanımı aradı. Daha sonra telefonu bana verdi. Çiğdem hanım gayet rahat şekilde bu tarz durumların olabileceğini belirtti(!) Serviste sürekli karşılaşılabilen bir durummuş gibi kapaktaki logoların neden kontrol edilmediğini sordum. Unutulmuştur dedi. Sinirlenmemek için kendimi zor tuttum çünkü şaşırmıştım bu tarz bir durum ilk kez başıma geldi. Haftasonu getirin logoyu takalım dediler. Benim hiçbir işim yokmuş gibi gereksiz ve saçma bir sebep yüzünden tekrar servise gitmek zorunda kaldım.
Keşke sorunlar bununla bitseydi...

Göçük sol farın uç kısmına kadar uzanıyordu ve burada da hasar vardı. Teslim ederken özellikle bu bölümü göstermeme rağmen o hasar düzeltilmemiş. Bagajın ortasındaki hasar düzeltilip teslim edildi. Neden böyle oldu diyorum, ses yok. Yine normal bir durum olarak karşılandı. Delirmek üzereyim, hiç konuşmadım çünkü konuşursam ağır konuşacaktım. Aracı bırakın tekrar boyayalım dediler. Güzel kardeşim benim aracım deneme tahtası mı? 2 gün önce boyanan araç tekrar boyanır mı? Bu nasıl bir pişkinlik? Kesinlikle hiçbirşey yapmayın sadece logoyu takın ben gidiyorum başka bir ustada yaptıracağım o kısmı dedim ve çıktım. Yine herşey normal(!)

Usta(!) boyacı arkadaş kendince araca pasta yapmış. Aracın heryeri pasta lekesi içinde. Birkaç kenar bölümüne polisaj makinasını dikkatsiz kullandığı için astara kadar boyasını almış, ve hala pişkinlik devam ediyor sanki hiçbirşey yokmuş gibi. Yeni boyanmış aracın bagaj kapağı ve tamponu çizikler içerisinde, ilk kez böyle birşeyle karşılaştım.



Resimlerden de gayet açık ve net gözüken durum beni çok üzdü ve asla asla bu servise tekrar uğramayacağım.
Çelik motoru aradım hemen fakat haftasonu çalışmıyorlar. Pazartesi günü ilk işim çelik motoru aramak ve mağduriyetimi en sert şekilde dile getirmek olacak. Ayrıca Kia Korea merkezine de detaylı şekilde, görsellerle birlikte bir mail atacağım. İşin takibinde olmaları için elimden geleni yapacağım.
Çelik motordan bir şey çıkacağını sanmıyorum ancak Kia merkezden müşteri memnuniyeti adına bir adım atılacağını düşünüyorum.
Size tavsiyem bu tarz küçük kazalarda lütfen kasap servisleri kullanmayın, iyi bir usta ile sorunuzu çözün.
Bana çok büyük ders oldu.