Kia servis kocaeli

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Yalova dan Kocaeliye dönerken yolda sileceklerden ön cama su sıkmak istediğimde suyun tam olarak tazyikli hazneden çıkmadığını gördüm.Kocaeli Kayalar Kia yolumun üzerinde olduğu için göstermek istedim.Ustalardan birisi kontrol etti ve bir sıkıntının olmadığını söyledi.Yolculuk esnasında insan tam olarak fark etmeyebilir dediler.Sonra nedense kaputu açıp sağı solu söktüler.Niçin söktüklerini sorduğumda kontrol amaçlı olduğunu söylediler.Kontrolden sonra suyu fışkırtan motorun arızalı olduğunu ve işçilik ücreti ile birlikte 100 liraya değişeceğini söylediler.Ben bir şey anlamadım.Daha önce bir sıkıntı yok dediler herşey normal çalışıyor sonrada kontrol için söküp su fışkırtan motorun arızalı olduğunu ve değişmesi gerektiğini söylediler.Ne yapacağımı şaşırdım.Adamlar önce motor sağlam sonra arızalı dediler.Arkadaşlar sizce ne yapayım?
 
Son düzenleme:

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
suanlık suyla cok isiniz yok bence enazından azda atıyorsa idare ediyordur sizi şuan. oturdugunuz yerde yada aldıgınız servise gösterin belki garantiye falan girerler, ne öyle ayak üstü 100 tl alma cabası
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Kireç oluşumu var mı önce onu kontrol edin. Normal çeşme suyu kullanıyorsanız, kireç mutlaka fiskiyeleri tıkamıştır. Bence, motor bozulmuş olsa hiç su atmaması gerekir.
 

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Akücülerden camsuyu alırım hiç normal su kullanmam.Kaportanın üstündeki su haznesi kirden çamurdan zaman zaman tıkanmalar olmuyor değildi ama topluiğne veya tel gibi şeylerle açıyordum.Yolda gelince kirlenen camı silmek için suyu sıkmak isteyince su az fışkırınca yolumun üzerindeki servise uğrayayım dedim.Bugün telefonla motorun geldiğini söylediler fakat gidip değiştirmeyecem.Arabam 2012 model daha garantisi var ama garantiden değiştirmiyorlar.
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Espiriyi yanlış anladınız. Servis her zaman kullanıcı hatası derya, o bakımdan söyledim. Yoksa ne hatası yapacaksınız. Kullanımı en basit şey.
Neden kullanıcı hatası dediniz?Kullanırken nelere dikkat etmem lazım?Bunu yazarsanız memnun olurum Salih Yıldız
 

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Espiriyi yanlış anladınız. Servis her zaman kullanıcı hatası derya, o bakımdan söyledim. Yoksa ne hatası yapacaksınız. Kullanımı en basit şey.
Teşekkür ederim.Fakat bu KAYALAR servisine güvenim kalmadı.Bundan sonra hiç bir şekilde gitmeyecem.Adamlar dürüst değil onlar için varsa yoksa para müşteri onlar için önemli değil.Başka servislere giderim onlara gitmem.
 

hakan26

Member
Katılım
8 Ağu 2015
Mesajlar
243
Tepkime puanı
0
Puanları
16
tipik servis rezilliğine bir örnek...bunlara göre hiçbirşey garantiye girmiyor...servisler tamamen laçka.
 

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Fıskıye motorunu KİA KAYALAR bir hafta önce 100 lira dediği parçayı daha sonra değiştirmek için gittiğimde 135 lira dedi.Dolar arttığından 35 liralık fark olmuş.Telefonla aradığım bir çok servis garantiden değişebileceklerini söylediler.Diğer servisler parçayı garantiden değişim yaparken Kayalar servis bu işi parayla yapıyor.
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Çelik motoru durumdan haberdar edin, bakalım ne diyecekler.
 

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Bugün ERBEK otomotive gittim.Daha önce Nurbanu hanıma bilgi vermiştim.Serviste bulunan Ömer Pehlivan Bey bizimle ilgilendi.Yaptığı testte motorun çalıştığını hortumların tıkalı olduğunu söyledi.Siz oturup dinlenin biz hemen gerekeni yaparız dedi.Daha çaylarımız bitmeden arabanın hazır olduğunu söylediler.Her hangi bir ücrette talep etmediler.Biz de teşekkür ederek ayrıldık.Şimdi KAYALAR servis sağlam olan parçayı arızalı diye değiştirmek istedi.Bende ki sağlam parçayı çıkarıp yerine başkasını takıp para alacaktı.Yine aynı arıza için gelecek olan başka bir aracada benim aracın parçasını takarak çifte kazanç sağlayacaklardı
 

alicanım

Member
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
179
Tepkime puanı
14
Puanları
18
Dürüst ve güvenli bir servis örneğini bize sunan ERBEK OTOMTİVE ve çalışanları Nurbanu Hanıma,Ömer Pehlivan Beye buradan çok teşekkür ederim.Tüm arkadaşlara bu Kia servisi tavsiye ederim.Kocaeli Kayalar serviside Çelik Motora şikayet edecem.Yaptıkları sahtekarlığı onlarda öğrensinler.
 
Üst