mertgulkokan
New member
Arkadaşlar merhaba,
benim araç ceed değil ancak sizlere yaşadığım bir sorunu paylaşıp bilgilerinizi almak istiyorum. Benim araç 2004 ford focus ilk kasanın makyajlı hali tam resmi olmasada bazı sitelerde mk1.5 diye geçiyor
sorunum kısaca yazacak olursam araçta özellikle düşük hızlarda oldukça hissedebilir şekilde sallanma mevcut.
sanki aracın tekerleri 8 çizmekte gibi bir his yaratıyor kabin içinde.
biraz geçmişe dönüp sorunu anlatmam gerekirse ilk zamanlarda sallantı ve yüksek hızlarda direksiyonda sağlam bir titreşim vardı sanayide rot balansçıya gittim birde ne göreyim sol jantım yamulmuş gerekli işlemler yapıldı ve sarsıntı giderildi ancak her zaman bir şüphemi desem his mi desem bir sarsıntı hissediyordum velhasıl tekrardan gittim rotçuya özellikle lastiklere baktırım tekrardan kontroller yapıldı lastiklerde herhangi bir balon olayı yok dendi
ancak özellikle bugünlerde özellikle araç 10-20 km hızlarda resmen bir sarsıntı var önce aracın bir tarafı sallanıyor sonra diğer tarafı sanki tekerler 8 çizyormuş gibi bir his var şu an direksiyonda bir sarsıntı yok.
sarsıntının en fazla olduğu zaman katlı otoparktan döne döne inerken oluşan sallanma arabanın içinde olmanızı isterim
internette araştırmdım net bilgiler pek fazla yok ancak lastiklerdeki tel kopmasından bahsediyorlar bu tel kopmasını nasıl çözdürebilirim lastiklerim bristone turanza er300 yaklaşık 35 binde rotçu eleman durumlarının iyi olduğunu söylemişti. fikirleriniz nelerdir ?
benim araç ceed değil ancak sizlere yaşadığım bir sorunu paylaşıp bilgilerinizi almak istiyorum. Benim araç 2004 ford focus ilk kasanın makyajlı hali tam resmi olmasada bazı sitelerde mk1.5 diye geçiyor
sorunum kısaca yazacak olursam araçta özellikle düşük hızlarda oldukça hissedebilir şekilde sallanma mevcut.
sanki aracın tekerleri 8 çizmekte gibi bir his yaratıyor kabin içinde.
biraz geçmişe dönüp sorunu anlatmam gerekirse ilk zamanlarda sallantı ve yüksek hızlarda direksiyonda sağlam bir titreşim vardı sanayide rot balansçıya gittim birde ne göreyim sol jantım yamulmuş gerekli işlemler yapıldı ve sarsıntı giderildi ancak her zaman bir şüphemi desem his mi desem bir sarsıntı hissediyordum velhasıl tekrardan gittim rotçuya özellikle lastiklere baktırım tekrardan kontroller yapıldı lastiklerde herhangi bir balon olayı yok dendi
ancak özellikle bugünlerde özellikle araç 10-20 km hızlarda resmen bir sarsıntı var önce aracın bir tarafı sallanıyor sonra diğer tarafı sanki tekerler 8 çizyormuş gibi bir his var şu an direksiyonda bir sarsıntı yok.
sarsıntının en fazla olduğu zaman katlı otoparktan döne döne inerken oluşan sallanma arabanın içinde olmanızı isterim
internette araştırmdım net bilgiler pek fazla yok ancak lastiklerdeki tel kopmasından bahsediyorlar bu tel kopmasını nasıl çözdürebilirim lastiklerim bristone turanza er300 yaklaşık 35 binde rotçu eleman durumlarının iyi olduğunu söylemişti. fikirleriniz nelerdir ?