Necvox Macerası Mutlu Bitti.

akenatons

New member
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
364
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Yaş
43
Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar. Biliyorsunuz aracıma Necvox navigasyon taktırdığımdan beri genel anlamda cihazla ilgili sıkıntılarımdan ve Esse Gruptaki arkadaşların ilgisizliğinden muzdaribim.

10 gün kadar önce cihaz tamamen arıza yaptı. Cihaz Eresinlerde söküldü ve Esse'ye yollandı. 10 gün kadar konsolda kocaman bir boşlukla araç kullanmak da pek hoş değilmiş bu arada :)

Neyse ben bu arada Sayın Koray Akyüzlü Bey'e genel anlamda Necvox cihazlardan memnun kalmadığımı, yaşadığım sorunları, genel anlamda müşteri memnuniyeti sağlayamadıklarını ve Kia'nın bu cihazları tıpkı İngiltere'deki gibi kendileri getirmelerinin daha iyi olacağını belirten bir mail attım. Aslında sadece tespit amaçlı bir bilgilendirme ve talep yazısı yazmıştım. Ancak Koray Bey sağolsunlar hemen mailime dönüş yaptı ve konuyla ilgileneceğini söyledi.

Sonra Esse Grupdan Tarkan Bey aradı ve yaşadığım sorunlar sebebiyle üzgün olduklarını belirtip özür diledi. Bugünde beni arayarak mevcut cihazımda flash hatası olduğunu ama yaşadığım sıkıntılar sebebiyle bana tamamen yeni bir cihaz vereceklerini belirtip genel merkezlerine davet etti.

Bugün Tarkan Bey'in yanına gittim. Gerçekten de sıfır bir cihazı aracıma taktılar. Bunun dışında cihazda şikayetçi olduğum 2 konuya da çözüm getirmeleri beni memnun etti.

Biliyorsunuz daha önceki değerlendirmelerimde de yazdığım gibi Necvox'da bluetooth bağlantısı yaptığımda karşı tarafa sesim çok az gidiyordu. Tarkan Bey bunu çözmek adına navigasyonuma LG marka harici bir mikrofon bağlantısı yaptı. Şu an için sesim karşı tarafa mükemmel ulaşıyor.

Bunun dışında cihazın, direskiyondaki tuşla kayıtlı kanallar arasında gezmediğini ve sürekli scan işlemi yaptığını söylemiştim. Tarkan Bey bu konuyu da çözdü. Şu anda navigasyondan memnunum. TV konusunda gelince sayısal karasal yayına geçilmesiyle beraber TV nin de daha güzl göstereceği söylendi.

Sonuç olarak uzun soluklu maceram mutlu sonlandı. Bu platformdan Koray Bey'e bir kez daha teşekkür ediyorum.
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Sorunun cozuldugune cok sevindim...

Bende burdan sunu belirtmek istiyorum, Çelik Motor kişilere yardımcı olmak bahabinda gordugum en iyi distributordur... Malının arkasında ve müşteri ile olan ilişkileri cok düzgün... Ayrıca cok ilgililer kişilerin sorunlariyla..

Sent from my HTC One X using Xparent Red Tapatalk 2
 

josefsalvatini

Yasaklı Üye
Katılım
7 Eki 2012
Mesajlar
1,698
Tepkime puanı
182
Puanları
0
Yaş
49
Konum
istanbul
Ynt: Necvox Macerası Mutlu Bitti.

Sevindim bende sorunun cozuldugune
 

omurkadir

New member
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
2,360
Tepkime puanı
147
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
ist.
abi gule gule kullan baya ugrastin valla ben sogudum double dan sadece geri gorus isterdim navigasyon telden hallediyorum gayet basarili basit bi cam tutucusuyla. ogrenci isi bizimki :)

Sent from my GT-I9300 using Xparent ICS Blue Tapatalk 2
 

akenatons

New member
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
364
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Yaş
43
Ynt: Necvox Macerası Mutlu Bitti.

Valla şu anda süper oldu her şeyiyle. Ama dediğin gibi uğraştım epey ;)
 

fbaydin

New member
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Cevap: Ynt: Necvox Macerası Mutlu Bitti.

Arkadaşlar merhaba Kia servisinin tarafıma yaşattığı mağduriyeti şikayet etmek için Koray Akyüzlü bey'le ya da yetkili ve müşteriye değer veren başka bir yetkili ile iletişim kurmam gerekiyor. Rica etsem Koray Akyüzlü Beyin mail adresini gönderirmisiniz.
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Öncelikle kendinizi tanıtınız. Sonra yardım talebinize yanıt verenler çıkabilir.
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Cevap: Ynt: Necvox Macerası Mutlu Bitti.

Arkadaşlar merhaba Kia servisinin tarafıma yaşattığı mağduriyeti şikayet etmek için Koray Akyüzlü bey'le ya da yetkili ve müşteriye değer veren başka bir yetkili ile iletişim kurmam gerekiyor. Rica etsem Koray Akyüzlü Beyin mail adresini gönderirmisiniz.
Öncelikle kendinizi tanıtınız... Sonrasın da bu tarz bir bilgiyi bizden temin edemezsiniz, taleplerinizi direkt müşteri hizmetlerine yönlendirmelisiniz. Forum olarak kişilerin irtibat bilgilerini vermemiz doğru olmaz...
 
Üst