Müşteri hizmetleri hatlarında beklemek sizi sinir ediyor mu?

akenatons

New member
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
364
Tepkime puanı
57
Puanları
0
Yaş
43
Arkadaşlar merhaba.

Bilirsiniz herhangi bir sebeple x bankasını, y turizm acentasını, z sigorta şirketini ... ararsınız 0800 lü ya da 444 lü numarasından Öğrenmek istediğiniz menüye gelene kadar 2 saat size reklam dinletirler, arada neyi aradığınızı unutur ve menüleri kaçırır tekrar arama yaparsınız ve sinirler tavan yapar.

Ben de dün tesadüf eseri aşağıdaki internet sitesinin keşfettim. Adından da anlayacağınız gibi site telefonda bekleme olayını bitiriyor. Farzedelim ki siz x bankasındaki kredi kartınızın limitini öğrenmek istiyorsunuz. Siteye girin banka ismini arama kısmına yazın. Aşağıda telefon menüleri çıkıyor.

Örneğin Garanti Bankası'nda, Kart numarası ve kart şifresi ile kredi kartı ödemesi için "1-3-3-1" çıkıyor. Yani 444 lü telefon açıldığı gibi bu tuşlara sırasıyla basarsanız 2 saniyede istediğiniz menüye girip hem sinirlerinize hem de telefon faturalarına olumlu katkıda bulunuyorsunuz. :)


http://www.telefondabekleme.com
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Ynt: Müşteri hizmetleri hatlarında beklemek sizi sinir ediyor mu?

Güzel paylaşım teşekkürler... Bugüne kadar ne kadar saydığımı bir ben bilirim birde allah... ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 

josefsalvatini

Yasaklı Üye
Katılım
7 Eki 2012
Mesajlar
1,698
Tepkime puanı
182
Puanları
0
Yaş
49
Konum
istanbul
Ynt: Müşteri hizmetleri hatlarında beklemek sizi sinir ediyor mu?

Güzel bilgiler
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,667
Tepkime puanı
223
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Sakarya
Ynt: Müşteri hizmetleri hatlarında beklemek sizi sinir ediyor mu?

+1
 

ahmymn

New member
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
382
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
izmir
Ynt: Müşteri hizmetleri hatlarında beklemek sizi sinir ediyor mu?

Yakala.co da da
0 212 366 09 00 *4 ve sonrada *1 tuşlarsanız doğrudan müşteri temsilcisine ulaşabilirsiniz.
 
Üst