Ceed geyik testi

byhard

New member
Katılım
9 Tem 2015
Mesajlar
18
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Konum
Trabzon
bu kadar çabuk mu bırakıyor kendini çözemedim gerçi bu durumlar lastik vs gibi etkenleri var ama
 

bmx

New member
Katılım
16 Ağu 2012
Mesajlar
105
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
istanbul
aynı kanalda birde mazda 6 test var araba yatmıyor bile çizgisi bozulmuyor
 

argovolkan

New member
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
304
Tepkime puanı
20
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Ankara
Hadi Mazdanın sınıfı farklı diyelim.. Focus ta gayet iyi.. Kia çuvallamış.. Kia da dengesi düzelsin diye hız düşürüyorlar.. Mazda da dengesi bozulsun diye hız arttırıyorlar:)
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Mazda 3 , Volvo v40 focusun alt yapisi ile birkac iyilestirme yapilarak (fiyat segment) uretiliyor.
Focus daha dogrusu ford butun modellerinde bunun icine citroenin bazi modellerinide ekleyebiliriz yol tutus direksiyon sistemi hakkinda en iyisidir.
 

ybncii

New member
Katılım
7 Ara 2015
Mesajlar
35
Tepkime puanı
0
Puanları
0
ceed e çok kötü diyemeyiz. Mesela bakın Mercedes C350e Hybrid 2015 aynı ceed gibi 64 km performansı var.
 

turkeril

New member
Katılım
7 Şub 2015
Mesajlar
210
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Yaş
43
Bizim araçlarda süspansiyon biraz konfor odaklı, ani hareketlerde rijid tepkiler yok malesef. Buna karşılık kolay dağılıdıkları da söylenemez.

Şahsi düşüncem, güncel ceed ve i30'un konfor olarak iyi, yol tutuş olarak (görüldüğü gibi) orta karar olduğu,

Avrupalı rakipleri yol tutuşu daha ön plana koyuyorlar, buna karşılık iç mekan genişliği (omuz ve diz) ve şaft tünelinin olmaması gibi avantajlarla korelilerin içeride daha iyi yaşam alanı sunduğu,

Eksiklerine rağmen F/P anlamında iyi bir noktada olduğu, bu nedenle mantıklı araçlar olduğu yönünde.

Mesela sattığım Astra J yol tutuş bakımından efsane denebilirdi. Hatta Focus 3'ten, Golf 7'den daha iyi olduğunu söyleyebilirim. 140 kmh ile istediğin hareketi yap diyor sana. Ceed'in aynı güveni vermemesi nedeniyle Astra'ya dönüşü ciddi düşündüm. Ama en basitinden iç mekan darlığı, dönüş çapının yüksek oluşu, Ceed kadar "basit" kullanımı olmaması, A sütunları arasındaki mesafenin Ceed'e göre baya bi dar hissettirmesi, kısacası sürüş zevki açısından yol tutuş karakteri haricinde diğer konularda (debriyaj, direksiyon yumuşaklığı, kolay çevrilmesi vs) geride olması gibi nedenlerle 1.6 CDTI bile olsa Astra J'ye dönüşü göze alamadım.

Özetle, hepsinin bi eksiği var :D Golf iyi ama çok pahalı, Astra J dar, K'nın başka temel eksikleri var, Focus 3 içi ve bagajı küçük, falan filan.

Tucson ve i20'nin yol tutuş anlamında gösterdiği iyileştirmelerin yeni nesil Ceed ve i30'lara 2 sene sonra yansıyacağını, ve güncel avrupalılara daha dişli rakipler olacağını tahmin ediyorum, inşallah da öyle olur.
 

matrox

New member
Katılım
27 Ara 2015
Mesajlar
9
Tepkime puanı
0
Puanları
0
arkadaşlar merhaba

siteden aldığım liste aşağıdadır.

fakat burada dikkatimi çeken nokta ceed 16 " jant ile test edilmiş

"Continental ContiPremiumContact 5 205/55 R16 91 H" ibaresi mevcut

sanki biraz yanlı bir karşılaştırma olmuş düşüncesindeyim.

mükemmel yol tutuşu olmasa da sınıfının en kötüsü olamaz
BilHastighet (km/h)
Kia Cee’d Sportswagon64
Hyundai i30 Kombi65
Hyundai i40 Kombi66
Jaguar XF Sportbrake67
Volkswagen Passat Sportscombi68
Peugeot 508 SW69
Volvo V7069
Skoda Octavia Combi70
Renault Clio Sport Tourer71
Audi A6 Avant72
Ford Mondeo Kombi72
Ford Focus Kombi73
Mazda 6 Wagon73
Mercedes C-klass Kombi73
Mercedes E-klass Kombi73
Skoda Fabia Combi73
Toyota Avensis Touring Sports73
Volvo V6073
BMW 5-serie Touring74
Peugeot 308 SportWagon74
BMW 3-serie Touring75
Toyota Auris Touring Sports75
Volkswagen Golf Sportscombi75
Honda Civic Tourer76

Koreansk katastrof i älgtestet! | Teknikens Värld

sitesinden alıntıdır.
 

argovolkan

New member
Katılım
22 Eki 2011
Mesajlar
304
Tepkime puanı
20
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Ankara
Citroën Xantia Activa V6 85 km ile geçmiş.. 1999 model
O hızdaki testin videosunu bulamamadım ama.. Burda bile farkını gösteriyor..
[video=youtube;2DN9Rbs8V88]https://www.youtube.com/watch?v=2DN9Rbs8V88[/video]
 
Son düzenleme:

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Canim benim o citroenlerde hydropneumatic suspansiyon sistemi var.
Suspansiyon sisteminin Linkini veriyorum.
Bu sistemin oldugu citroenlerle sadece ust duzey spor araclar yarisabilir.
Ama citroen hem cok iyi yol tutar. Hemde bunu yaparken olagan ustu konfor saglar.
https://youtu.be/Vn7G8KiYV-4
 

toramankara

New member
Katılım
8 Şub 2016
Mesajlar
12
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
43
Konfor odaklı süspansiyon sistemleri ani ağırlık transferlerini telafi edemez bu yüzden slalom ve geyik testlerinde başarılı değildir ancak normal virajlarda bağımsız süspansiyon her zaman görevini yapar

Dark Evo P60 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Dikkatli incelersen ceed ten daha yumuşak arabalar var orada. Ayrıca ben ceed de hiç yumuşaklıkta göremedim, neresi yumuşak. Bugüne kadar kendi arabalarımda dahil onlarca marka ve modelle uzun yol tecrübem oldu. Clio symbol bile uzun yol virajlarında sorunsuzken ceed herhalde iyi olacak. Önemli olan ani direksiyon hareketlerde ne tepki verdiği değil mi? Fakat ceed ve İ 30 yeni karoser yapımına başlamış. Bİr sonraki ceed, o güne kadar şuanki rakipleri farklı bir şey yapmamış olurlarsa , gelmiş geçmiş en iyi yol tutan compacat olabilir.
Konfor odaklı süspansiyon sistemleri ani ağırlık transferlerini telafi edemez bu yüzden slalom ve geyik testlerinde başarılı değildir ancak normal virajlarda bağımsız süspansiyon her zaman görevini yapar

Dark Evo P60 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Arkadaş bizim burada premıumda olan dan daha fazla donanım ve seçenek var şu arabada, birde 2012 yılı hesab edin...
 

akrepkral86

New member
Katılım
12 Mar 2013
Mesajlar
678
Tepkime puanı
45
Puanları
0
Bencede ceedlerin viraj kabiliyeti iyi en azından bana yeterli geliyor ayrıca videodaki araçta premium'a ek olarak şerit takip,navigasyon ve bi-xenon var yeni makyajlı kasalarda ona ek olarak kör nokta uyarı ve arka çapraz trafik uyarı sistemi eklendi ancak çelik motor sağolsun bu özelliklerin hiçbiri Türkiye'ye gelmiyor en azından bunlar opsiyon olarak sunulmalıydı ülkemizde mesela yeni gelen sportage'in en full olan prestige paketinde bile(fiyatı 138.000 test sürüşüne özel indirimi varmış 133.000)yurtdışında olan jbl subwooferlı müzik sistemi,8 inç navigasyon sistemi(onun yerine 7inç getirmişler),gösterge üzerinde radyo kanallarını ve navigasyon yönergelerini gösterme özellikleri yok ama çelik motor yine sportagedan çok kırpmamış ancak o fiyat edermi tabiikide hayır ben alacak olsam fiyat avantajından dolayı tucson'a yönelirdim
 

inimicus

New member
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
875
Tepkime puanı
142
Puanları
0
Yaş
49
Konum
Ankara
Valla paylaşılan ikinci listede benim en dikkatimi çeken sonuç Peugeot 308 sw 78 km oldu. Geçen bir Ferrari bir de A8 var. Her almaya kalktığımda Pejo şöyle Pejo böyle denildiği için almaktan vazgeçtiğim araba güncel imzadaki araçtan iyi performans göstermiş. Bir daha araba yenileyecek olursam sanırım 308 alacağım. Bu ayki Autoshow'da da 2 yıllık 60 ile 100bin km arası filo araçları dahil araçları geri çağırdıkları bir test var 81 gazeteci huzurunda yaptıkları: orada da neredeyse ilk günkü durumda çıkmış. Yeni otomatik şanzıman da 1.5 senedir kullanımda. Ondan da negatif geri dönüş olmazsa direk makyajlı ya da yeni kasası radara girer. Gerçi şimdi Citroen pnömatik videosunu izledim. Adam en son cümlede aynen şunu söyledi: ne kadar objektif testler yaparsak yapalım tüketici sübjektif seçimler yapacaktır. O yüzden bu mesaja da gelecek ceed fanboy tepkileri normaldir.
 
Son düzenleme:

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
[MENTION=65]inimicus[/MENTION] Aslında Peugeot-citroen grubunun bugüne kadar yapamadığı tekşey şanzuman oldu. İnşallah bu son çıkardıklarında (Japonya üretimi ET6) sorun olmaz. Motor ve arabayı çok iyi yapan bir firma. Bazıları golfe falan çok kaliteli derya, aslında sıfır alırken yaptıkları birkaç uygulama bu kalite hissini uyandırıyor. Benim araba 2003 model ve içi göğüsü aynı ilk günki gibi tertemiz. Sanayide golflere bakıyorumda, o yumuşak malzemeler hep bozulmuş, soyulmuşlar. Hani nerede kalite. KAlite hissi veriyor ama uzun vadede sıçıyorlar. Bugüne kadar iki Peugeot ve citroenim oldu. Bu araçlara fabrikasyon özellikleri dışında bir uygulama yapmadığın sürece ( tüp, müzik sistemi, alarm, park sensörü vs..) hiçbirşey olmuyor. Korkulacak bir araba değil. Bilakis motor konusunda en iyilerden biridirler.
 
Üst