Bir başka Çelik motor rezaleti

babıesrar

New member
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
798
Tepkime puanı
90
Puanları
0
Arkadaşlar yakın zamanda Elazığ Kia yetkili bayii ve servisle Çelik motorun anlaşmaları karşılık olarak iptal edildi. Burda bi sorun yok. Ben de doğal olarak bingölden en rahat ulaşabildiğim il olması hasebiyle Çelik motoru aradım ve konuyla ilgili bilgi almak istedim. Yaklaşık 5 kişi sonra doğru kişiye ulaştırıldım. Çıkan bayan ile aşağıdaki diyalog geçti:
BE: bayan elif
ft: fatih temizsu

ft: 2012 model garanti kapsamında ceed aracım var. Elazığ benim açımdan en yakın servis ağı merkezi. Ayrıca araçlarınız elazığda ciddi sayıda alıcı buldu. Elazığla ilgili orta veya yakın vadede bi planınız var mı?
BE: Bi planımız yok. Size malatya numarasını verebilirim.
ft: kesinlikle açmayacaksınız yani elazığa yeni bayii?
BE: hayatta hiçbirşey kesin değil. bişey diyemem
ft: peki anladım. bu arada kimle görüştüm (Bu kısım bu bilgileri aldığım kişinin kim olduğunu bilmem adına bence önemli) Elif ...?
BE: Bİ ÖNEMİ VAR MI SOYADIMIN?
ft: peki!


Şimdi bi bayiyi kapatıp yenisini açmak kolay değil elbette. Rezalet burada değil. Kabul edemediğim şey KIA uluslararası bi marka ve trdeki distribütör'ünün araç satışındaki bayan kendisinden aldığım önemli sayılabilecek bi bilgiyi ilerde kimden aldığım sorulduğunda soyadını söylemem gerekebileceğini bile düşünmüyor. Behey elif bacı ,bayan elif; elif hatun; çeliklerin elif hiç mi aklına gelmez bu konuda ''lütfen elazığda yeni servis açın'' içerikli bi mail atılması durumunda ön bilgi olarak ''araç satıştan ELİF ....? isimli biri şöyle böyle dedi'' diye yazılabileceği? Adamlar pekala sorabilir hangi elif diye? Hepsiburadada samsungta vb.. müşteri ilişkilerinde bi bilgi verilir. sen sonra tekrar ararsın .kimle görüştünüz derler mustafa diye biri dediğinde sorarlar hangi mustafa ? Vallahi billahi en az 10 defa benim başıma geldi bu.. Bu nasıl kurumsal bi yapı ki araç satıştaki baYan soyadını müşterisinden saklıyor? A canım ne yapayım ben senin soyadını? cebime koyup soyisimsizler diyarında satacağım yok heralde? en dandik markette bile kasiyerin boynuna asılan tanıtım kartında AD ve SOYAD yazıyor... Hakkaten ya bi firma ancak bu kadar müşterisini zorla kendinden soğutur!
 

babıesrar

New member
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
798
Tepkime puanı
90
Puanları
0
Bu arada görüşme yaptığım hat 262'li bi numara. Çelik motorun sayfada yazıyor. Konuşmamız kaydedilmedi. Klasik kalite kontrol gereği konuşmanız kaydedilecektir diye bi uyarı da çıkmadı. Yani direk bu numaradan yapılan bi görüşmede herhangi bi çalışan araçla ilgili yanlış ve yanıltıcı bi bilgi verse benim bunu kanıtlama şansım hiç yok. Bu hatta hem kayıt yok hem de sadece isimle muamele var.
 

berkural34

New member
Katılım
5 Nis 2012
Mesajlar
645
Tepkime puanı
85
Puanları
0
Yaş
31
Abi sinirlenmeye degmez , o kadinin ciddiyetsizligi . Bunun gibi bir mesaji daha anlasilir bir sekilde mail at bence celik motora. Her bakimdan sonra arayip degerlendirme isterken cok kibar oluyorlar , islerine ters gelen durumda burun bir karis havada .
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Kadın seni bir dertten kurtarmış Fatih, niye sinirleniyorsun ki? :D:D
Şimdi sen forumda bu arkadaşın adını soyadını yazacaktın, sonra Çelik Motor'dakiler sana elemanımızın ismini forumda yazamazsın çabuk sil diye baskı yapacaklardı. Bu daha önce olmadı mı? Oldu. :D
 

c@n

Super Moderator
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
9,293
Tepkime puanı
515
Puanları
0
Yaş
46
Konum
Kadıköy
Isin birde oteki boyutunu dusunun... o kisilerin karsilastiklari durumlari ve kisileri dusunun... valla bende olsam bende soyadimi vermem... call center da calismak zor istir, ne kadar kufur ne kadar tehdit aldiklarini tahmin edebiliyorum... bu sebeple ben o kisiyi haksiz bulmuyorum... bence dogru olani yapmis...

TeamPASAOGLU
 

rayen

Super Moderator
Katılım
5 Eki 2011
Mesajlar
3,749
Tepkime puanı
832
Puanları
113
Küfür edecek adam soyadı aramaz Can. Doğrudan küfre girişir. :D
Bu durumda da memleketin savcıları var, şikayet iletilir, gereken yapılır. Kurumsal bir firmaysan temsilcin soyadını gizleyemez. Ha oradan geçerken telefona bakmış biri ise soyadını gizlemek onun hakkıdır. Ama işi buysa gizleyemez, çünkü kiminle muhatap olduğunu bilmek müşterinin hakkıdır. O kadar para vermiş, mal almış, boru değil.
 

babıesrar

New member
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
798
Tepkime puanı
90
Puanları
0
Can abi şöyle bişey var. 2. mesajda yazdım. Konuşma kayıt ediliyor olsaydı kadına sormazdım soyismini. İlerde atacağım mailde şu gün şu saatte bilmemne hanım veya bey şunu dedi derdim. Adamlar kayıtlara bakar ve herşey anlaşılırdı. Fakat yukarıda belirttiğim gibi kayıtsız şekilde kadınla konuştum. O da bi bilgi verdi. Bu basit bi konu. Fakat sözgelimi fren meselesi gibi bi meseleyle ilgili bana yanıltıcı bilgi veren bi eleman olsa bigün. Ve ben bunu sonra anlasam internetten falan. Yapacağım memnuniyetsizlik şikayetinde adamlar demez mi hangi hasan hangi ayşe diye?..Geçiştirmeleri için kolay bi fırsat olurdu..Kafası küfre çalışan adam soyadına falan takılmaz ki. Hatta aklına bile gelmez soyadını sormak. Sonuçta çalışanlara küfür etme yada etmeme ihtimali soyadını bilmekle paralel olsa hosteslerin kasiyerlerin vb yakasında soyadları olmazdı :D
 

bir.mann

New member
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
227
Tepkime puanı
10
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
İstanbul
Kadın seni bir dertten kurtarmış Fatih, niye sinirleniyorsun ki? :D:D
Şimdi sen forumda bu arkadaşın adını soyadını yazacaktın, sonra Çelik Motor'dakiler sana elemanımızın ismini forumda yazamazsın çabuk sil diye baskı yapacaklardı. Bu daha önce olmadı mı? Oldu. :D
Aynı kişiye denk gelmişiz sanırım :)
Daha önce benim başıma gelmişti...
 

ahmymn

New member
Katılım
2 Kas 2012
Mesajlar
382
Tepkime puanı
23
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
izmir
Isin birde oteki boyutunu dusunun... o kisilerin karsilastiklari durumlari ve kisileri dusunun... valla bende olsam bende soyadimi vermem... call center da calismak zor istir, ne kadar kufur ne kadar tehdit aldiklarini tahmin edebiliyorum... bu sebeple ben o kisiyi haksiz bulmuyorum... bence dogru olani yapmis...

TeamPASAOGLU
İşini iyi yapar ve gerekli bilgiyi verirse kimse küfür etmez...Kaldı ki olan olayı değerlendirmek gerekirse kibarca bilgi almak isteyen kişiye de bunu yaparsa karşısında ki kibarlığı bırakacağı malum. Ayrıca görevi, bilgi vermek ve gelen çağrıları almak olan biri ise de bu işten yüksünmeyecek, eğer sıkıldıysa yapmayacak bu işi...He önce işe sen buraya genel müdür olacaksın diye aldılar sonrasında da sen şimdilik telefonlara bak sonra genel müdür olacaksın dedilerse o başka:confused: O zaman biraz haklı olabilir :D
 

sinan1

New member
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
183
Tepkime puanı
8
Puanları
0
Bence telefona gerçek bir insan çıkıp size sinirlendiyse, ters cevap verdiyse, kendinizi şanslı saymanız gerek. ya doğru dürüst konuşup sizi kıl etseydi dönüp dolaşıp aynı lafları geveleseydi?

Bölgede yeni servis anlaşması yapılıp yapılmayacağından ona ne. bu onu ne ilgilendirsin ne bilsin?


Diyelim .. olacak , 10 gün içinde yapacaz dedi. sonra bunun adını soyadını aldınız. ve şöyle şöyle dediydiniz ama olmadı diye hesap mı soracaksınız? şikayet mi edeceksiniz? iş te ozaman cevap hazır:

Dediydik ama vaz geçtik. ne var, nolmuş.
 

Snaan

New member
Katılım
17 Tem 2011
Mesajlar
1,589
Tepkime puanı
23
Puanları
0
ben olsam ben de soyadımı vermem. hastayı iyileştiremedi diye bıçaklanan doktorlar var bu ülkede. kıza aşırı yüklenmişsin.
 

babıesrar

New member
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
798
Tepkime puanı
90
Puanları
0
Burda temel sorun yeni bayi açılıp açılmamasıyla ilgili yanlış bilgi verilme ihtimali değil. Daha önemli bi konuda mesela yeni çözüm bulmuş abs meselesinde yanıltıcı bi bilgi alsam buna dair kurum içi denetim mekanizmasının sağlıklı işlemeyeceği. Yukarıda belirttiğim gibi konuşmamız kaydedilmiyorsa kimle görüştüğüm önem teşkil eder elbette. Sizin mantığınıza göre marketlerde tanıtım kartında soyadları yazılı olduğu için kasiyerlerin de canı tehlikede. Demem o ki yukarıda diğer arkadaşların da belirttiği gibi soyadının bilinip bilinmemesi olağan saldırı ve küfürlere etki etmez. Psikopat her durumda psikopattır. ;)
 

sinan1

New member
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
183
Tepkime puanı
8
Puanları
0
Telefon işini mümkün olduğunca azaltmak gerek. fakat bu müşteri hizmetleri denen kurumlar. email ile sorduğunuz soruya sizi arayarak cevap vermek sizi rahatsız etmek konusunda ısrarcıdır. en iyisi uyduruk bir numara vermek. bu durumda yine kalın kafalı oldukları için size verdiğiniz numaradan ulaşamadık diyecek asıl sorunuza mail olarak cevap vermeyeceklerdir. defalarca denenmiştir.

Toyota, kia , nissan fark etmez. bunların showroomuna ayak basar basmaz bir hanfendi sizin cep numaranızı filan sorar, bir yerlere kayıt yapılır. Amaç, 3 gün 1 hafta sonra sizi arayıp rahatsız etmektir. karar verdiniz mi? yok vermedim. onu beğenmediyseniz bunu verelim. olmadı şunu verelim.

durun bitmedi 1 ay sonra da ararlar hangi arabayı aldınız, neden onu tercih ettiniz diye sorulur. vaktim yok deyip def edersiniz yine kurtulamadınız. bu veritabanından silinip başka veritabanına kaydnız yapılmıştır. çünkü araba alma ihtimali olan birisiniz oraya kadar gittiniz. araba alabilirseniz başka şey de alabilirsiniz. illa ki sizi arayıp rahatsız edeceklerdir.

serviste bakım yaptırdınız, 3 gün sonra zort telefon. memnun kaldınız mı?
 

amorusso

New member
Katılım
15 May 2011
Mesajlar
1,769
Tepkime puanı
89
Puanları
0
Yaş
2023
Konum
istanbul
Celik motor Filo kiralama ya yillar once telefon actim, kiralama ile ilgili bilgi nerden alabilirim diye, telefonu acan bayan 5 dakika sonra ararmisiniz tekrar dedi. Aradim , cikan anons suydu : " mesai saatlarimiz hafta icin 09.00-17.00 arasidir " :)
 

Snaan

New member
Katılım
17 Tem 2011
Mesajlar
1,589
Tepkime puanı
23
Puanları
0
hahaha :D adam mahvetmiş sizi ercan abi
 

babıesrar

New member
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
798
Tepkime puanı
90
Puanları
0
Yerinde bir karar hayırlı uğurlu olsun.
Öyle görünüyor. Karalar grubundu bilkar elazığ. Zaten önceki corsa aracımda çok çekmiştim. Karalardan benzer uyanıkları kiada da yapmış olmalılar ki çelik motor def etti elazığdan. Opel tarafının da suyu kaynıyor .Onlar da şutlanır sanırım
 

babıesrar

New member
Katılım
1 Nis 2013
Mesajlar
798
Tepkime puanı
90
Puanları
0
Evet sevgili forumdaşlarım Çelik motorun vurdum duymazlığı aynı şekil devam ediyor. Çelik motoru aylar önce aramış, ismimi cismimi çalıştığım yeri vs bırakmış olmama rağmen, bu konudaki hiçbir gelişmeden haberdar etmediler beni. Veeee ben geçen cuma bi arkadaşıma araç bakmak için Elazığ Toyota'ya gittiğimde bizi şehre bırakan Toyota yetkilisinden öğreniyorum Çelik Motor'un, Yetkili Bayii ve Servis olarak ismi yine Çelik Otomotiv olan bir şirketle anlaştığını. Bu süre zarfında konuyla ilgili ne internet sayfalarında ne de genel olarak hiçbir yayın organında bir haber çıkmadı. Hadi bunu geçtim . Bugün Elazığ Çelik Otomotivi aradım herifler 10 gündür KIA servis ve satışına da başladıklarını söylediler. Eve gelir gelmez kia.com.tr tıkladım doğru mu diye. Anaaam ne bi haber var ne de yetkili satıcı listesinde var. Oysa gerçekten anlaşma yapılmış adamlar 10 gündür başlamışlar. Gel gör ki rezil Çelik Motor hala sitesini güncellememiş bu konuda:mad: Olacak iş değil hakkaten. Düşünün bilmeyen adam erzuruma malatyaya diyarbakıra muşa gidecek..pehhh
 
Üst