partikül filtresi lastik basınç sensörü

platerno

New member
Katılım
6 Mar 2017
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Öncelikle Tüm Üyelere Selam Olsun
Ben foruma yeni katıldım herkesin tecrübe ve bilgisini paylaşması takdire layık


2014.KİA CEED 1.6 crdi 128ps confort aracımı yeni aldım
ufak tefek sorunları var
partikül filtresi tıkanmış 3000 deviri geçmiyordu bi kaç gün sonra kendi kendine düzeldi arıza lambasını söndürdük ama tekrar yanıp sönmeye başladı tekrardan temizlemek gerekir mi
lastik basınç sensörü bozuk nerden uygun bulabilirim
orjinal stepne sini nasıl bulabilirim
sis farları akşamları sağa sola dönünce yanıyor ama koldan açamıyorum arkalar da çalışıyor bakan arkadaş kolu bozuldu dediler
şimdiden bilgi ve yardımlarınız için teşekküler.
kalın sağlıcakla...

 

alper_c

New member
Katılım
12 Mar 2017
Mesajlar
48
Tepkime puanı
0
Puanları
0
bildiğim kadarıyla sağa sola dönerken yanan lambalar sis farları değil, farın üzerinde ayrı lambalar var,
bir de partikül filtresi tıkandıysa bir süre aracı yüksek devirde kullanın, partikül filtresini yüksek devirdeyken partikülleri yakarak araç kendisi temizliyor olması lazım,
 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
Boş bir yol bulup 15-20 dakika boyunca 3 bin devirde (3.vites iyidir bunun için 90 semalarında hıza denk gelir) hiç durmayın sabit gidin yokuş asagı falan denk gelsede dahil araca hep güc verin kısacası. Boş yol olsun dememin nedenide Bu söylediğim zaman sonunda dipgaz 3-4 5( 5.de olursa iyi olur enazından 150 160 a cıkan vitesleri bitirin biraz öyle devam edin bu dpf icin baya yardımcı olacaktır.

Stepne ve sensör için bilemiyorum valla.

Viraj farının yeri : dediğim sinyal tarafı değil, mercegin solunda capraz duran ampül. açma kapaması yok

 

mgremaps

New member
Katılım
3 Şub 2017
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba, dpf ile ilgili sorunu halledebildiniz mi?

DPF için verdiğiniz öneriler kesinlikle doğru, dizel araçları sürekli 2bin devirlerde kullanmak, aldığınız yakıtın kalitesi vb. sebepler dpf arızasına sebep olmakta. Normal kullanımlarda yaklaşık 300-350 derecelere çıkıp kendi kendine yakması gerekir ki bunu her zaman tutturabilmek mümkün olmaz.

DPF arızası ile ilgili 3 yöntem mevcut.

1- Rejenasyon denen uygulama (600 derecelere çıkarıp dpf'deki pisliği yakmak)
2- Yeni bi dpf satın almak
3- DPF iptali yapmak

Konuyla ilgili araştırmanızı yapıp, dpf iptaline karar verirseniz grup sponsorunuz olarak gerekeni yaparız, bilginize.
 

Iskender Faydali

New member
Katılım
5 Eyl 2018
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
63
Merhaba. Neden sizin araçlar 30- 40 bin km de Pdf tikaniyor? Anormal. Benim Honda Accord var, 2008 2.2 idtec. Km 170.000 de ilk defa tikandi ( geçen hafta) .Bugün Dpf söküldü ve yazilim degisti. Arabayi taniyamadim!!! Çok daha rahat çalisiyo,turbo aninda tepki veriyor,.Zaten 150 hp idi, ama simdi fevkelade oldu. Tavsiye ederim.
Selamlar
 
Üst