aLi
Yönetim Ekibi

ve aylarca beklenen meşhur eibach PRO kit

orjinal yaylardan 5 cm kısa olmasına ragmen. 2.5 toplamda düşme sağlıyor ki buda bizim mevcut amortisoerle uyum icinde çalışıyor çünkü amortisorlerimiz cok sert

ud Ceed den montaj görüntüsü


ve ud nin bitmiş Hali

egk proceed den montaj görüntüsü


ud ve gh Ceed yay li ve yaysiz farkı



ud ve gh Ceed yaylı ve yıkamada


Ve gh orinal jantla yaylı


Ve gelelim test sürüşlerine ud Ceed e yayları egk pro ıle beraber taktirdik
Maslak dönüş yolunda inanılmaz agresif suruste Demir yolunda gider gibi yolda gidiyor tabiki 225/45/17 lastiklerin katkısı buyuk
6 km lik yolda 30-35 sert makaslarda ve Frende milim kayma olmadı Ali kardesim de düşüncelerini belirtecektir
Ceed ve proceed yaktı ortalığı
Lastik ve yay aracın davranışını % 60-65 değiştirdi denilebilir
Gelelim gh nin orjinal jant lastikle davranışına
Hiç beklemediğim kadar basarili aslında lastiklerin tek basına kotu olmadıgını yaylar yumuşak amortisorler sert ve araba yumuşak yay yuzunden ağırlığını lastiklere cok veriyor aracın panik frende 140-150 ip gibi durmasını sağlıyor daha onceden Arac one yığılır arkası yanına gelirdi artık bu yok slalomlarda inanılmaz sekilde yolda kalıyor kaldiki 17 lerle cok ama cok daha iyi
Tecrübeleri yaşadıkta ben ve yaylı arkadaslarımız bu başlıkta paylaşacağız.....
Konu Josefsalvatiniye aittir.