Kia family card

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
KIA Family Card, KIA araçlarının markalı yol yardımı ve uzatılmış garanti programıdır. Garantisi sona eren araçlarda meydana gelen herhangi bir arıza/hasar durumunda sigortalar veya özel servisler sağladıkları yol yardım hizmetleriyle müşterilerimizi özel servislere yönlendirebilmektedir; KIA Family Card ile birlikte bu araçların KIA Yetkili Servislerine yönlendirilmesi beklenmektedir. Garantisi sona eren araçlara +1 yıl/15.000 km‘ yi kapsayan bir uzatılmış mekanik güvence sağlayarak bu araçlarda meydana gelebilecek mekanik arızalara bağlı onarımların da KIA Yetkili Servislerinde gerçekleştirebilir. KIA Family Card’ lar 8 yaşını–2006 Model ve üzeri ve 150.000 km’ yi aşmamış tüm KIA marka araçlar için geliştirilmiştir.

KIA FAMILY SILVER CARD


İKAME ARAÇ HİZMETİ
– KIA Family Card sahipleri arıza veya kaza durumunda aracın çekili olduğu KIA Yetkili Servisinde 24 saati aşan her türlü onarım için
en fazla 3 gün süreye kadar İKAME ARAÇ hizmetinden ücretsiz olarak faydalanacaklardır.
– Bu hizmet 1 yılda en fazla 2 kere kullanılabilir. Yani müşteri 1 senede, KIA Yetkili Servislerinde gerçekleştirilecek 24 saati aşan onarımlarda 6 güne kadar İKAME ARAÇ hizmetinden ücretsiz faydalanabilecekler.
– Arıza durumunda sağlanabilen bu hizmet müşterilerimize büyük bir fayda sağlamanın yanısıra rakiplerimizde de bulunmamaktadır.
Günlük araç kiralama ücretlerinin 70 TL’yi bulabildiği günümüzde 1 yıl içerisinde 6 gün boyunca İkame Araç hizmetinin sağlanması en önemlli unsurlardan birisidir.
ARAÇ TRAFİK MUAYENE ORGANİZASYONU
KIA Family Card sahipleri sahip oldukları araçlar için araç muayene organizasyon hizmetinden ücretsiz olarak faydalanabilmektedir.
– Muayene hizmeti için şöför veya çekici ile teslimat işlemlerinde işlemin ücreti alınacaktır.
– Bu hizmet İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Adana il sınırları içerisinde geçerlidir.
KONUT YARDIM HİZMETLERİ
– KIA Family Card sahipleri sadece araçları için değil aynı zamanda evlerinde meydana gelecek aksilikler içinde koruma altındalar.
*Tesisat İşleri
*Elektrik İşleri
*Çilingir İşleri
*Cam İşleri
*lı işlemler için 100 tl altı işlemler ve yılda 2 kez. (Örneğin; evinizin anahatarı kayboldu çilingire ihtiyacınız var 100 tl altı bir işlem olduğunda silver kartınızı kullanabiliyorsunuz, yada aynı şekilde elelktrik tesisatınızda problem çıktı silver kart yanınızda.)

Aynı zamanda yılda iki kez ambulans hizmetide vardır.

ORGANİZASYON HİZMETLERİ


İndirimli Araç Kiralama KIA Family Card sahipleri gerçekleştirecekleri araç kiralamalarda % 40’a varan indirim kazanmaktalar.
Ücretsiz Danışma ve Asistans Hizmetleri - Çiçek gönderimi, Bilet Alımı, Rezervasyon, Yol Durumu, Kaza Durumu gibi hizmetlerden KIA
Family Card Sahipleri ücretsiz olarak faydalanmaktadırlar. (Yılda 2 Kere)
7/24 Auto Vale Hizmeti - KIA Family Card sahipleri 7 gün 24 saat Auto Vale hizmetinden % 25 indirimli olarak faydalanabilmektedirler.
(Bu Hizmet Sadece İstanbul il sınırları içerisinde geçerlidir.)

İşçilik ve Yedek Parça İndirimi Garantisi sona eren KIA Family Card Sahipleri , periyodik bakım, mekanik onarım işlemlerinde %10 yedek parça ve %10 işçilik indiriminden faydalanmaktadır.

Ücretsiz Kontroller
• Muayene öncesi araç kontrolü
• Yürüyen aksam kontrolü
• Klima kontrolü
• Far ayarı
• Lastik kontrolü


KIA FAMILY GOLD CARD


1 YIL / 15.000 KM
MEKANİK GÜVENCE
KAPSAMI
• MOTOR
• ŞANZIMAN
• ELEKTRİK AKSAMI
• DİFERANSİYEL
• TURBO




UZATILMIŞ MEKANİK GÜVENCE
– Binek ve SUV araçlar uzatılmış mekanik güvenceden faydalanabilir.
– Uzatılmış mekanik güvenceden 8 Yıl / 150.000 km sınırını aşmamış araçlar faydalanabilir.
– KIA Family Gold Card’dan faydalanabilmek için müşterilerimiz, KIA Yetkili Servislerinden araç ekspertizinden geçirilmiş olması gerekmektedir.
Doğru ekspertizden geçmeyen araçların KIA Family Card’ları geriye dönük olarak iptal edilebilir.


–Garantisi 60 gün içinde sona erecek
müşterilerimize KIA Family Gold Card satışı gerçekleştirilebilir.

–Uzatılmış mekanik güvence satın alan müşterilerimiz periyodik bakımlarını KIA Yetkili Servislerinde gerçekleştirmek mecburiyetindedir.
–Uzatılmış mekanik güvence kapsamına ekteki müşteri kullanım kılavuzunda bulunan tüm mekanik parçalar girmektedir.
–KIA Family Gold Card kullanıcıları 1 sene içerisinde en fazla 2 adet onarım gerçekleştirebilmektedir. Yıllık toplam hasar limiti 8.000 TL olarak belirlenmiştir. Onarım başı üst limit en fazla 4.000 TL’dir.
–Mekanik güvence kapsamında onarım bedelinin “%20’sine” katılım uygulanmaktadır.

FİYAT BİLGİSİ

SİLVER CARD: 130 TL

GOLD CARD;
0 - 1.600 MOTOR HACMİNE SAHİP OLANLAR: 326 TL
1.601 - 2.000 MOTOR HACMİNE SAHİP OLANLAR: 417 TL
2.001 - 2.500 MOTOR HACMİNE SAHİP OLANLAR: 534 TL
2.500 > MOTOR HACMİNE SAHİP OLANLAR: 563 TL


Bildirmek istediklerim;

1- Kart 1 yıl - 15.000 km ile sınırlıdır.
 

slhyldz

New member
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,308
Tepkime puanı
211
Puanları
0
Konum
pendik
Nurbanu hanım selam.
Ben bir adet satın alabilirim. Bir sorum olacak.

Bu karttan faydalanmak için, aracın daha önceki bakımlarının yetkili serviste yapılma şartı varmıdır ?

 

Berkan

New member
Katılım
18 Kas 2013
Mesajlar
1,517
Tepkime puanı
268
Puanları
0
Yaş
37
bitince mantıklı duruyordu taaki 15bin km kısmını görene kadar. 8-9ayda yapıyorum o kmyi
 

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Aslında 8-9 ayda guzel bir sure.
Bende cok mantıklı oldugunu dusunerek paylaştım sizlerle, hemen kendimde bir adet aldım cunku bir Çilingir ihtiyacımız oldugunda yada tesisat zaten 60-70 lira veriyoruz 2 kere çağırsak bir silver kart parası yapıyor. Gold kart ise garanti icin cok iyi. Ve ayrıca BP de çok özel indirimleri var onları da bulduğumda paylaşırım sizlerlede. Dusununce 100 lirayı nelere vermiyoruz?
Salih bey onu yarın sabah sorabilirim.
 

ErbekOtomotiv

New member
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
250
Tepkime puanı
100
Puanları
0
Silver card icin gerekmiyor, fakat gold card garanti uzatmak icin aracin bakımlarının tam olması gerekiyor [MENTION=1857]slhyldz[/MENTION]
 
Üst